Ben ik met je eens inderdaad… even afmaken @HoMiandere wielnaafkappen zouden geen verkeerde upgrade zijn, deze zijn in mijn optiek heel lelijk
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Ben ik met je eens inderdaad… even afmaken @HoMiandere wielnaafkappen zouden geen verkeerde upgrade zijn, deze zijn in mijn optiek heel lelijk
andere wielnaafkappen zouden geen verkeerde upgrade zijn, deze zijn in mijn optiek heel lelijk
je ziet dat het imitatie is, van heel ver alWat is er heel lelijk aan ?
@Thomaskol
correspondeert qua generatie polo
model nieuwer (MQB)
ubermensch
ja dan koop je mooi de corresponderende naafkap die bij de velg hoort (de middelste) ziet er 20000000000x beter uit dan wat je er nu op hebtDe laatste vind ik wel mooi maar dan heb je velgen die 6 jaar oud zijn met het nieuwe VW logo...
Dat maakt toch niet uit. Zal er hoe dan ook ontzettend clean uit zien!De laatste vind ik wel mooi maar dan heb je velgen die 6 jaar oud zijn met het nieuwe VW logo...
Gewoon die dynamische naafkapjes inzetten, dan ben je direct het heertje.
Ik ben wel eens dat het nieuwe logo heel strak is!
Zijn er geen “nieuwe” logos die ook op de polo passen? Voor en achterop
Het nieuwe logo zit achterop mijn Polo! Voorop kan ik er geen eentje in het Polo 6c/6r formaat vinden.Ik ben wel eens dat het nieuwe logo heel strak is!
Zijn er geen “nieuwe” logos die ook op de polo passen? Voor en achterop
Klapspiegels en mirrordip heb ik ook hoor.Gaaf! Side assist is sowieso het geld waard! Vind alleen jammer dat ik hierdoor geen inklapbare spiegel en/of mirror dip meer kan laten retrofitten
Geniet ervan!
Hm vreemd, is mij verteld dat het niet zou passen en het of dit of dat zou zijn!Klapspiegels en mirrordip heb ik ook hoor.
Waarom kan dat bij jou niet dan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.