Jasne, ładny modelHahaha, ik dacht dat het niet zou opvallen, ik zag het ook pas later.
Zgadza się! Czy lubisz ich?
Volkswagen
Polo
2.0 GTI
Jasne, ładny modelHahaha, ik dacht dat het niet zou opvallen, ik zag het ook pas later.
Zgadza się! Czy lubisz ich?
Też tak myślałem!Jasne, ładny model
Ik zag dat er onder de Golf van m'n pa ook Brembo remmen zitten... is dat standaard op de Golf?De Polo omgewisseld voor een Volvo S80 V8....
Alleen voor het remmen vervangen dan!
De familieauto was toe aan nieuwe remmen dus dan maar direct een nieuwe set Brembo rondom monteren.
OEM+ of mag je dat niet zo noemen? Hoe dan ook, morgen verder!
Ik zag dat er onder de Golf van m'n pa ook Brembo remmen zitten... is dat standaard op de Golf?
Nou nou nou dat weet ik nou ook weer niet.Brembo is voor petjes.
Dit is het setje die ik in elkaar getoverd heb. Niet al te duur voor alle remmen rondom, maar goed toch weer bijna €900!Ebc heb ik ook!, dat is beter dan oem en oem+
Vraag eens aan @capszz of hij wat voor je kan betekenen?Dit is het setje die ik in elkaar getoverd heb. Niet al te duur voor alle remmen rondom, maar goed toch weer bijna €900!
Is hij importeur van dat spul? Of hoe zou hij kunnen helpen?Vraag eens aan @capszz of hij wat voor je kan betekenen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.