What's up!Is hij importeur van dat spul? Of hoe zou hij kunnen helpen?
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
What's up!Is hij importeur van dat spul? Of hoe zou hij kunnen helpen?
hoe kom jij aan 140pk dan? Mijn auto is ook gechipt bij hem en ik kom op 130 uit.Gisteren bij @dov mijn auto laten chippen. Erg blij met het resultaat!
Ik heb een 6c en jij een 6rhoe kom jij aan 140pk dan? Mijn auto is ook gechipt bij hem en ik kom op 130 uit.
Ben benieuwd wat jij nog meer aan de auto hebt gedaan om dit te behalen.
Ik heb ook 140 pk, en betwijfel of dit op langere termijn wel goed is voor de auto. 130 pk is een veiligere optie lijkt mij.hoe kom jij aan 140pk dan? Mijn auto is ook gechipt bij hem en ik kom op 130 uit.
Ben benieuwd wat jij nog meer aan de auto hebt gedaan om dit te behalen.
Ik heb gister een sierstuk op mijn auto gezet (zelf gedaan, weet niet hoe veilig die erop zit )
Nieuwe bumper besteld, wanneer deze binnenkomt dan ga ik nieuwe fotos maken
Weet iemand waar je een leuke spoiler kan halen?
Ik heb de volgende link op het oog, kan deze spoiler alleen niet vinden voor een polo 6R (in zwart, niet carbon)
Achterspoiler | Volkswagen | Golf 08-12 3d hat. / Golf 08-12 5d hat. | MK6 | Oettinger-Look
<p><strong>Achterspoiler</strong> in <strong>Oettinger-look</strong> voor <strong>Volkswagen Golf 6 hatchback 2008-2012</strong>. Spoiler upgrade!</p>www.carstyle.nl
Voor je condensator?Ben naar de bank gegaan, dat heb ik gedaan!
Yep.Voor je condensator?
Dus dat bevestigt wat ik denk, want ik krijg geen foutmelding maar de airco doet precies niks wat betreft lucht koelen.pomp zelf niet, je krijgt wel een foutcode als je druk te laag wordt bijvoorbeeld
Als je het zelf doet, niet vergeten eerst het gas er te laten uit zuigen door een garage.Dus dat bevestigt wat ik denk, want ik krijg geen foutmelding maar de airco doet precies niks wat betreft lucht koelen.
De druk is nog aanwezig want geen foutcode en het werkt niet dus pomp kapot!
Nu kijken of ik er zelf aan wil beginnen of het laat doen, het is allemaal erg krap in de motorruimte en dit dingetje zit natuurlijk onderaan gemonteerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.