Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht laat ik het wel gewoon voor wat het is, die 5x per zomer dat ik de airco aan heb staan.![]()
Waar was je afgelopen zomer ?
Zit in het climate control, zal iets van evaporator temp zijnWeet je toevallig hoe de verdamper gekenmerkt wordt in een obd lezer? Onze welke ID of naam?
Dan kan ik bij live data kijken, maar die lijst is behoorlijk lang met sensoren.
Ik was ± 200 euro kwijt voor 2 Monroe dempers voor en 2 trw dempers achter, met stabi stangen en veerpotlagers, als je het wilt kan ik je wel meer informatie gevenOfferte opgevraagd om de schokdempers en draagarmen te vervangen van de 1.2 6R. Mocht wel eens gebeuren na 140k km. Lag niet helemaal in de lijn van verwachting wat we terug kregen. Bijna 1300 euro in de btw..
schokdempers Monroe & draagarmen van Moog.
Dat gaat hem maar niet worden.
Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij maar dit zijn te hoge prijzen voor niet eens een vw dealer maar een Bosch garage. Ik heb zelf geen ervaring met het vervangen van deze onderdelen. Is 5 uur ongeveer de standaard tijd voor zo’n klus?
Had via dit forum al gevonden dat Sachs de beste keuze is voor de schokdempers als je comfort het belangrijkste vind dus zou die ook liever willen dan Monroe. Word dus een andere plek zoeken die dit wilt doen. Jammer!
![]()
Mooi resultaat.
Dit ziet er toch gewoon uit als vuil?Bezig gegaan met het voorbereiden van 2 nieuwe remschijven. Kom ik erachter dan 1 van de 2 met schade geleverd is...
Nu maar weer terugsturen naar Berlijn.![]()
Dat dacht ik ook totdat ik het weg wilde halen.Dit ziet er toch gewoon uit als vuil?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.