En moet die lijm/kit dan ongeveer 24 uur uitharden of kan er net als bij Carglass weer direct mee gereden worden ? (wat volgens mij de stijfheid van de auto niet ten goede komt)Ze hebben de ruit opnieuw geplaatst met nieuwe lijm, waarmee het probleem opgelost zou moeten zijn.
Ja, ik kon de auto gelijk weer meenemen. En toen begon het 3 maanden non-stop te regenen, waardoor ik uiteindelijk de auto weer droog heb gekregen met een elektrische luchtontvochtiger. Nu even afwachten of het verholpen is.En moet die lijm/kit dan ongeveer 24 uur uitharden of kan er net als bij Carglass weer direct mee gereden worden ? (wat volgens mij de stijfheid van de auto niet ten goede komt)
Ja normaliter wel. Alleen ben ik hierachter gekomen net nadat ik mn auto al een kleine week kwijt was voor garantie onderhoud, en het was net voor de zomervakantie. Dus wilde het eigenlijk op een later moment regelen, maar dat is er dus bij in geschoten.Is dit geen fabrieksfout/garantie dingetje om te laten fixen op hun kosten?
Update: het raam zit bovenaan zo los dat als je aan de binnenkant duwt met je hand, dan zie je het raam gewoon een paar millimeter omhoog komen met gemakVandaag een polo aw in de werkplaats met een zeiknatte vloerbekleding aan de passagiers- en bestuurderskant voorin. Aangezien het voorin zit eerst even de paravaan afwatering en de afwatering van de airco gecheckt, allebei helemaal in orde. Daarna het kachelhuis goed bekeken, niks te zien, maar het water kwam echt wel van een hoge plek.
Toen kwam er een geweldige truc uit de kast. De buitenste rand van de voorruit helemaal inspuiten met water met sop en vervolgens van binnenuit perslucht spuiten in de rand van het raam, en ja hoor, allemaal bellen bij de bovenste rand van het raam. Echt nooit gedacht, een ruit vanuit de fabriek op een 4 jaar oude auto hartstikke lek.
Ik haat dit altijd om te doen, ik heb nu eerst met schoon maak middel gedaan, natte doek, droge doek, drookdoek en daarna 'blue towels' gebruikt om het toch nog een keer schoon te vegenZiet er geweldig uit! Heb je nog advies om de voorruit schoon te krijgen zonder strepen?
Die van mij mag ook weer een grondig schoongemaakt worden.
Een goede microvezel doek doet goed werk voor streeploos resultaat... gebruik ik voor auto-, huisramen en ook voor mijn brilglazenIk haat dit altijd om te doen, ik heb nu eerst met schoon maak middel gedaan, natte doek, droge doek, drookdoek en daarna 'blue towels' gebruikt om het toch nog een keer schoon te vegen
Met een krant (serieus)Ziet er geweldig uit! Heb je nog advies om de voorruit schoon te krijgen zonder strepen?
Die van mij mag ook weer een grondig schoongemaakt worden.
Kun je dat bij mij ook eens doen? Ik wil ook graag helpen.Het was weer tijd
Rondje stoelen eruit, stofzuigen borstelen, boenen en zemen maar. Het leer is weer dof, de knopjes en roosters weer schoon en ik kan weer door de voorruit zien met zon in mn gezicht.
Auto op de poetsbrug een stuk omhoog gedaan, kun je heerlijk stofzuigen en schoonmaken op normale hoogte zonder je rug te verpesten.
Ik woon in een appartementen complex, heb geen aansluiting voor elektriciteit waarmee ik mijn auto kan bereiken. Heb geen plek pal voor de deur. Vandaar dat ik het liever bij/door of samen iemand anders laat doen.Deze extractor is echt super voor in en om huis.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.