Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pijn van de nekhernia is weg en heb inmiddels de pijnmeds afgebouwd. Maar helaas is die pijn vervangen door pijn in mijn rug.Hoe gaat het met de pijn?
Zo is het maar net!!Oei dat zat flink tegen zeg maar de aanhouder wint gelukkig en een mooie klus rijker, goed werk en niet onbelangrijk een tevreden klant.
Ach dat hebben we allemaal wel eens ik moest een keer een koppeling van een Daily vervangen waarvan de bak er met geen mogelijkheid vanaf was te krijgen alsof er nog een bout in zatHet moest wel
Klant heeft alleen een dagje langer met een leenauto gereden. Gisteren zat ik er flink doorheen dus dan helpt een nachtje slapen ook
Ik zit al ver boven de 150xxx. Namelijk 186xxx.'geen aanbevolen periode'
Persoonlijk zou ik dan van het meest gangbare uitgaan, dat is 150.000 km of 10 jaar
Dit soort dingen zouden mij ook intens erg irriteren...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.