Interieurreiniger met een schoonmaakborstel helemaal inborstelen en dan met een natte doek afnemen en daarna afnemen met een droge doek. Dit is mijn proces voor alle harde interieur delen ookWat heb je gebruikt voor het dof maken van het stuur en de stof in de deuren ?
Hoe bevalt het? Ik moet het binnenkort ook maar eens vervangen, maar ik weet nog niet van welke producent ik het ga bestellen.Schroefset gemonteerd, voor de ST-X gegaan. Echt wereld van verschil met de eibach veren hier voor
Blijft stug, maar comfortabel genoeg! Je kan ook ipv de KW V2 de ST-XA pakken die is ook in hardheid instelbaar en identiek aan de V2 maar dan niet van inox.Hoe bevalt het? Ik moet het binnenkort ook maar eens vervangen, maar ik weet nog niet van welke producent ik het ga bestellen.
Zit eigenlijk te kijken naar een KW V2, maar het is allemaal best kostbaar.
Hoe laag heb je ‘m gezet?
Voor moet hij nog iets in zakken en dan staat hij recht. Heb hem niet extreem laag gezet
Ja heb nog genoeg draad over, maar wil niet té laag. Vindt het mooi als hij helemaal recht staatNetjes! Een beetje extra aan de voorkant zal ‘m goed doen!
Achter ook nog ruimte om te zakken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.