Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
125 euro voor een pedalen set? Dan kan je beter de wat "duurdere" chineze rotzooi halen!Ik wilde een nieuw setje pedaalcovers erop zetten van AliExpress. Heb de oudere sportpedalen eraf gehaald (want deze zijn al wat versleten) en toen ik de nieuwe erop wilde zetten zag ik dat deze nieuwe van super slechte kwaliteit waren. Rubber was erg dun dus zat niet goed strak om het pedaal. Daarnaast liet de metalen cover al heel gemakkelijk los van het rubber. Heb ze meteen weer eraf gehaald, in de prullenbak gegooid en de oude terug gezet, wat best wel een pain-in-the-ass karwei was. Denk dat de huidige OEM pedaalcovers zijn, die nieuwe waren gewoon chinese rotzooi. Kostte ook maar 5 euro.
Nu zie ik bij Van den Udenhout shop deze zelfde pedalen, maar voor 125 euro??? Wtf?
Nieuwe wiellager laten monteren. Tweede achteruitrij licht mod aangesloten en wat interieur verlichting omgewisseld voor LED. Helaas omdat ik ze gekregen had, ontbreken er nog twee in de hemel achterin. Verder ook weer een leuk idee op gedaan die ik hoop snel te kunnen realiseren.
@VWAlexander ik heb die van mij via iemand uit Duitsland in de originele verpakking en vond het ook niet veel soeps. Wat betreft aliexpress, dat is ook gewoon origineel alleen uit de Chinese vw fabriek.
Waarom weggooien? Dien een klacht in. Hoop dat je in ieder geval een slechte score/recensie hebt gegeven en de boel gereclameerd hebt/gaat reclameren. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor een ander. Alleen samen kunnen we slechte verkopers stoppen!!Ik wilde een nieuw setje pedaalcovers erop zetten van AliExpress. Heb de oudere sportpedalen eraf gehaald (want deze zijn al wat versleten) en toen ik de nieuwe erop wilde zetten zag ik dat deze nieuwe van super slechte kwaliteit waren. Rubber was erg dun dus zat niet goed strak om het pedaal. Daarnaast liet de metalen cover al heel gemakkelijk los van het rubber. Heb ze meteen weer eraf gehaald, in de prullenbak gegooid en de oude terug gezet, wat best wel een pain-in-the-ass karwei was. Denk dat de huidige OEM pedaalcovers zijn, die nieuwe waren gewoon chinese rotzooi. Kostte ook maar 5 euro.
Maar dan begrijp ik dus dat je mistachterlicht aangaat bij het achteruit rijden?Een extra kabel trekken en die op de pin van het linker mistachterlicht prikken. De extra kabel trek je vanaf de kabel van het achteruitrijlicht aan de rechterkant. Even heel simpel gezegd in mijn beleving.
De verkoper was prima zover ik weet. Had veel goede recensies. Maar had gewoon zelf moeten weten dat het niks kan zijn voor die 5 euro. Ga daar geen moeite meer voor doen. Misschien wel even feedback/review geven inderdaad.Waarom weggooien? Dien een klacht in. Hoop dat je in ieder geval een slechte score/recensie hebt gegeven en de boel gereclameerd hebt/gaat reclameren. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor een ander. Alleen samen kunnen we slechte verkopers stoppen!!
Dat klopt helemaal, ik vind namelijk het licht heel erg tegenvallen in het donker. Maar uiteindelijk zal de eindsituatie voor mij zelf zijn, dat de linker unit een RHD(Engels type) unit wordt omdat hier geen mistachterlicht in zit, dus dan heb je wel twee witte achterlichten. Voor de APK mag dit natuurlijk niet maar dan kan je gewoon een extra lampje rood maken en die evt wisselen.Maar dan begrijp ik dus dat je mistachterlicht aangaat bij het achteruit rijden?
Dit zouden ze standaard moeten doen, dubbel achteruit en dubbel mist, ziet er veel strakker uit!Of je neemt een led dual light, wit en rood en tak eentje af naar de andere kant en vica versa, dubbel achteruit en dubbel mist
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.