Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het weer zover? Staat de foto weer op z'n kop?
Is het weer zover? Staat de foto weer op z'n kop?
Langs de bandenboer geweest en gelukkig, band is niet lek.Winterbandjes vervangen door de zomerbandjes. Schrok wel want in een winterband zat een spijker. Zat er zeer schuin in dus denk dat het meevalt maar toch vanmiddag even langs de bandenboer.
ben er ook erg druk mee geweestHij glimt als een malle.....
bedankt, in enschede rijden er 2 en op de polo zie je de kleur niet veelDonders mooie kleur heb je op de Polo [emoji106]
nee dat zie je goed, heb op een middag ff die middengril en de kappen om de mistlampen er uit gehaald, daarna goed ontvet en kunststofprimer er op, en afwerken met zwart zijdeglans. Ik vond dit ook mooier dan die grijze kleur die er normaal op zit.Mooie polo! Heb je de kappen voor de mistlampen zwart, of zie ik dat verkeerd @André1968 ? Ziet er in ieder geval super uit!!
bedanktMooie kleur, zeker zo in de avondzon.
Wat een pech, zoiets verwacht je toch niet, en helemaal niet van een merk als vredestein.Twee nieuwe voorbandjes op de polo!
Na 35000km was het profiel bijna zover heen dat ze eraf mochten. Helaas begonnen de banden vrij spontaan te klinken alsof er een platte kant aan zat.
Wat bleek: er zat echt een platte kant aan! Heel bijzonder, niets geraakt, zomaar spontaan gekomen. Voorlopig geen vredestein ultrac sessanta weer voor mij. Nu maar conti sc 5 gekocht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.