iichel
Exclusive lid
zijn dat nou dezelfde velgen als ooit onder je polo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Peppergrey wel kaal maar makkelijker schoon te houden en dan daarbij iedereen kan zien dat het een polo is.@sanders Dik man! Staat ook nog wel op mijn verlanglijst. Zeker geen plug en play?
@André1968 wel kaal zo, maar ziet er wel mooi uit!
Nou dat iedereen ben ik het niet mee eens.@Peppergrey wel kaal maar makkelijker schoon te houden en dan daarbij iedereen kan zien dat het een polo is.
oke vooruit, maar ik vind het zo mooier, en schelden doet toch geen pijn? het is dezelfde familie.Nou dat iedereen ben ik het niet mee eens.
Er zijn heel veel mensen die mijn polo voor een golf uitschelden.
Erg vet! Past een tellerunit van een Polo 6C (6C0920746) ook denk je? En heeft die dezelfde functies als die van een 6R GTI? Echt wel iets wat ik op m'n to-do-list ga zetten, alleen inderdaad erg moeilijk vinden die tellertjes (voor een leuke prijs)!teller gewisseld van mfa naar mfa+
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.