wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Yes.
ca496682fceba94f30b7f4aeb16f285c.jpg

:D

Enkel maatje groter nu.

Nee peppergrey niet echt plug and play.
Goede hulp gehad met de tellerombouw ivm met uitlezen eeprom en overzetten van de immo gegevens. Nog 1 ding uitzoeken en dat is het epc lampje gaan gebruiken als gloeispiraal. Voor de rest werkt ie en verder klachtvrij in vcds

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r 
Teller vinden viel eigenlijk wel mee. Gevonden op callparts.de
Niet op pn gezocht maar op polo 6r. Op pn kreeg je geen goede zoek resultaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r 
teller gewisseld van mfa naar mfa+ :mrgreen:
Erg vet! Past een tellerunit van een Polo 6C (6C0920746) ook denk je? En heeft die dezelfde functies als die van een 6R GTI? Echt wel iets wat ik op m'n to-do-list ga zetten, alleen inderdaad erg moeilijk vinden die tellertjes (voor een leuke prijs)! :p

VW  Polo 6R 
let wel op dat je een 6R GTI teller nodig hebt met daarop firmware die werkt met een diesel. deze aanpassingen zijn niet makkelijk te maken, daarvoor moet de EEPROM aangepast worden en maar heel weinig mensen kunnen dit. Of je moet het geluk hebben dat je een 6R GTI teller te vinden met diesel firmware.

Ja daarom is het ook zo lastig er 1 te vinden. Vraag me af of die er wel zijn, want de GTI's zijn allemaal benzine.. o_O Maar goed hij staat op de wishlist.. als ik er ooit 1 tegen kom zou mooi zijn. Die van een 6C diesel gaat niet passen dus?

Kwam wel deze tegen, maar die loopt tot 260km/h. Een GTI gaat tot 280km/h per uur als ik me niet vergis en die van een 6C tot 240? Uit welke auto komt deze dan? :p

071.jpg

VW  Polo 6R 
je moet er eentje kopen van iemand die een GTI teller in z'n diesel heeft laten zetten en daarna verkoopt, of een GTI teller uit een GTI kopen en dan laten aanpassen ;)

misschien heb ik er binnenkort eentje, maar nog niks zeker...

Haha, dat is altijd het meest ideaal.. als iemand anders al die moeite van het aanpassen al gedaan heeft voor je! ;) Ik ga dit in de gaten houden, lijkt me een erg vette optie!

VW  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!