iichel
Exclusive lid
Kan dubbel achteruit licht zeker aanraden. Dubbel mist achterlicht kan misschien verwarrend zijn maar die heb ik ook gewoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zeker waar!Dit zouden ze standaard moeten doen, dubbel achteruit en dubbel mist, ziet er veel strakker uit!
Netjes man, ik ben ook echt super blij met me chip. Maar ik neem aan dat je weet dat het geen officiële fabrieksupdate / software is. Ze noemen het alleen zo omdat het op die waardes uitkomt.Afgelopen week de zomerwielen weer laten monteren.
Gisteren bij Vagtechniek geweest voor de fabrieksupdate naar 110 pk, ik moet zeggen de auto rijdt nu heerlijk! De auto rijdt nu echt zoals bedacht is i.c.m. deze motor, dus zeker geen spijt van!
Nu een beetje het web aan het afspeuren naar een leuke sub (het liefst VW helix soundsystem tweedehands op de kop tikken)
Of je neemt een led dual light, wit en rood en tak eentje af naar de andere kant en vica versa, dubbel achteruit en dubbel mist
Waarom zou je dubbel mist willen hebben? Vreselijk verwarrend want het lijkt net op je remlichten blijven branden. Ik heb het niet maar stel dat ik het wel zou hebben dan zou ik dat lampje eruit halen. Veiligheid vind ik zwaarder wegen dan een strakker uiterlijk.Dit zouden ze standaard moeten doen, dubbel achteruit en dubbel mist, ziet er veel strakker uit!
https://mypolo.nl/xenforo/threads/adapter-kabels-voor-6c-achterlichten-in-6r.8793/#post-1436906C achterlichten proberen te plaatsen met eigen adapters (voor de 3e keer) en ook gelijk weer opgegeven.
Foutmeldingen in dashboard, geen knipperlicht en remlicht meer door een doorgebrande zekering en een hoop gevloek.
Bestel ze wel op X2CAR.de Hah, dacht je even wat geld uit te sparen door het zelf te doen!
Heb het al opgegeven en ze besteld.. die houtje-touwtje adapters van mij gingen volgens mij nooit werken
Die van sebas zitten ook simpel in elkaar zoals je ziet op de foto's.Heb het al opgegeven en ze besteld.. die houtje-touwtje adapters van mij gingen volgens mij nooit werken
Die heb ik 1 op 1 nagemaakt.. Alleen kreeg het niet voor elkaar! Ik hou het op onkunde van mezelf, want de uitleg is zeer duidelijk!
Heel erg mooi, de kleuren combinatie is ech gaaf! Het zwarte deel ziet er super strak uit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.