Gefeliciteerd!Lekker verjaardagsgebakje voor mijzelf en een volle tank voor de Polo.
Gefeliciteerd!Lekker verjaardagsgebakje voor mijzelf en een volle tank voor de Polo.
gefeliciteerdLekker verjaardagsgebakje voor mijzelf en een volle tank voor de Polo.
De opener moet er uit gehaald worden voor het mooiste resultaat, dus ja, je moet de binnenkant van de klep even loshalen, is niet zoveel werk hoor, de twee schroeven die in de handgrepen van je plastic bekleding zitten los schroeven, de bekleding er uit trekken met behulp van het stukje gereedschap bij je reservewiel (dat oog met dat haakje en beginnen in een hoek bij het raam) de stekker loshalen van de achterklep opener en de opener los schroeven. De opener kun je er nu uit pakken. Max. 5 minuten werk.
Ik heb rond de 225 betaald, maar dit was wel een afgesproken prijs door een eerdere actie. Ik had zelf de keuze tussen 65, 35, 20 en 5% maar als ik naar de 35% keek vond ik het eigenlijk net niet. Dus toch de stap donkerder gegaan wat er heel luxe uit ziet vind ik zelf. Je kan wel naar binnen kijken (of erdoorheen) maar als je wil zien wat er bv op de bank ligt moet je toch echt wel dichtbij komen.Is 20% lichtdoorlaatbaarheid het meest gekozen hier? Ziet er niet slecht uit op voorbeelden. Wil de mijnen ook graag nog laten doen.
@Marc. Wat was je kwijt als ik vragen mag?
Ik heb rond de 225 betaald, maar dit was wel een afgesproken prijs door een eerdere actie. Ik had zelf de keuze tussen 65, 35, 20 en 5% maar als ik naar de 35% keek vond ik het eigenlijk net niet. Dus toch de stap donkerder gegaan wat er heel luxe uit ziet vind ik zelf. Je kan wel naar binnen kijken (of erdoorheen) maar als je wil zien wat er bv op de bank ligt moet je toch echt wel dichtbij komen.
haha maik, die grill laat ik zitten ik vind dat wel mooi dat hoogglansZiet er netjes uit Tony! Idd nog even de ledjes fixen en niet te vergeten een andere grill plaatsen
[emoji23] [emoji23] [emoji23]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.