Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een lieve man ist ook
Prachtig mooie kleur!
Vind dit persoonlijk ook de mooiste kleur, klein half jaar in bezit nu, wil nog wel naar 115 pk. Wel toen laten polijsten/poetsen en paar deukjes uit het dak laten halen. Erg fijne auto al zeg ik het zelf.Prachtig mooie kleur!
Mijn Polo in dezelfde kleur mag wel een poetsbeurt gebruiken, van binnen en buiten.
Mooi, ging het afhalen van het krukastandwiel goed?Hele weekend gespendeerd aan het vervangen van de distributieketting. Gelijk goed aangepakt en ook oliepompketting vervangen en dus ook krukastandwiel, krukaskeerring, alle bijbehorende tandwielen, bouten en spanner. Had zoiets nog nooit gedaan maar met hulp van een oud-monteur is het allemaal gelukt. Wel een immense klus voor een doe het zelver maar ik kan weer gerust de weg op. Ketting is vervangen door een complete set van SKF.
Ja gelukkig wel, heb een lagertrekkerset aangeschaft. Daarmee schroef je hem er geleidelijk zo af. Nieuwe verwarmd met verfbrander, 5 minuutjes en hij schoof er zo om.Mooi, ging het afhalen van het krukastandwiel goed?
Een trekker set met 2 schalen denk ik ?Ja gelukkig wel, heb een lagertrekkerset aangeschaft. Daarmee schroef je hem er geleidelijk zo af. Nieuwe verwarmd met verfbrander, 5 minuutjes en hij schoof er zo om.
Deze, kwam ergens een filmpje tegen waar ze deze gebruikten en werkt erg goed moet ik zeggenEen trekker set met 2 schalen denk ik ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.