Wicko071
Bekend lid
Ook de gti matten en cree led voor DRL zijn binnen, met dank aan iichel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je die gekocht? Passen ook op een Polo MFS lijkt me? Ben daar nog naar opzoek.. Hoe zit het trouwens met vervangen? Wat moet je daar allemaal voor doen?2 mooie pianolak kapjes voor op het stuur! Pas mooi bij de nieuwe pianolak kappenBekijk bijlage 5752
dit heb ik gevonden:Ik ben er ook wel in geinteresseerd, maar het enige dat ik zover gevonden heb is een compleet stuur: Orig. Leder Lenkrad Multifunktionslenkrad mit Airbag VW Scirocco R Bj. 2014 | eBay
Die knoppen zijn gewoon een onderdeel dat er los in zit, maar wat het partnummer is... geen idee
Waar heb je die gekocht? Passen ook op een Polo MFS lijkt me? Ben daar nog naar opzoek.. Hoe zit het trouwens met vervangen? Wat moet je daar allemaal voor doen?
Gaaf! Lijkt beetje back to the future
Maar super handig met vakantie's !!!
Vandaag bij de dealer mijn gtd logo opgehaald en wat geknutselt
Hoe weet je dat?Huiswerk gedaan, er zijn er 32 van in NL.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.