Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Graafje
waar heb je die asbak gekocht, is die nieuw of gebruikt
gr Marcel
Hallo Graafje
waar heb je die asbak gekocht, is die nieuw of gebruikt
gr Marcel
Dus je hebt hem al maar je gaat hem pas over twee weken plaatsen? Mijn geduld zou oprakenVandaag een armsteun van cargoods binnen gekregen maar mag hem pas over twee weken er in zetten. Krijg hem namelijk voor de verjaardag dus dat is nog effe wachten.maar mag hem toch even passen.
En werkt hij bij jou al naar behoren?nieuwe schakelaar met auto light functie
Je lampen knipperen dus niet?Geen idee man gewoon ebay afstruinen welk type weet ik verder niet weet alleen dat ie goed werkt
Was dit gwn plug and play? Of heb je nog iets moeyen aanpassen..?
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=221538155250 dit is m heb alleen wel gemerkt dat de schakelaar geen oem volkswagen is maar die koop k wel een keer los bij de dealer ofso voor nu heb k net allemaal netjes aanmekaar gedrukt en t werkte meteen niks inleren enz. Verzendtijd was ongeveer 3 weken dus ook vrij netjes alleen hopen dat ie niet onderschept wordt door de doane dat zou je afhankelijk van het aankoopbedrag in dit geval een eurotje of 30 extra kunnen kosten. Voor nu heb ik nog niks gemerkt aan knipperende lampen maar ik heb m ook nog niet in de avond gebruikt. Vanavond als ik naar me werk rijd zal ik mijn bevindingen melden
Mocht er iemand nog willen weten of dit setje naar behoren werkt. Bij deze de bevindingen: bij starten van de auto en ongeveer 10 meter te hebben gereden schoot de verlichting aan dmv de bijgeleverde lichtsensor het werkt welliswaar wat trager dan origineel maar aangezien er op een polo 6r dit niet realiseerbaar is door de halve digitale halve analoge canbus ondanks dat is dit een zeer mooie vervanging er zit geen trilling in de verlichting. En vh lh verlichting werkt ook op de stadsverlichting om het allemaal samen te vatten voor 60 euro ben ik dik tevreden voor een probeerseltje uit china zolang het allemaal blijft werken en heel blijft hoor je mij niet klagen
was het plug and play?
Ja dat had je van te voren kunnen weten dat het niet mag toch..?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.