graafie
Exclusive lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hou ons op de hoogte!JD ENGINEERING 1.2 TDI TUNINGBOX
kijken of die anders is als de ventura die er nu op zit.
ben benieuwd.
gr marcel
Hoppa inlaatje aangekregen en meteen maar gemonteerd
Was dat die intake van je? Is dat ook te combineren op een diesel? Weet je dat toevallig..
Weet ik niet echt maar als je inlaat hetzelfde is als die van een GTI moet die gewoon wel passenHoppa inlaatje aangekregen en meteen maar gemonteerd
Was dat die intake van je? Is dat ook te combineren op een diesel? Weet je dat toevallig..
Okee, dan gaan we dat ff informeren.. Die van jouw ziet er goed uit.. Veel plezier ermee!Weet ik niet echt maar als je inlaat hetzelfde is als die van een GTI moet die gewoon wel passen
Thanx!Okee, dan gaan we dat ff informeren.. Die van jouw ziet er goed uit.. Veel plezier ermee!
Terugroepactie op je BM ? Heb je daar meer info over ?Niks gekocht maar terugroepactie en wintercheck laten doen en een afspraak gemaakt bij JD voor me BM om hem te laten kietelen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.