gti grill gekocht op marktplaats welk type is dit eigenlijk ?
hij ziet er anders uit dan de normale types
Dat is de gti gril voor de polo gti 6C
Volkswagen
Golf 7
1.2 TSI
gti grill gekocht op marktplaats welk type is dit eigenlijk ?
hij ziet er anders uit dan de normale types
dat dacht ik al maar hij past toch wel gewoon op mijn 6r?Dat is de gti gril voor de polo gri 6C
DIK!!
haha ja ik vind dat type met de honinggraat persoonlijk wat minder, ik was eerst van plan een 6c rline grill te kopen totdat ik deze tegenkwam, ik ben benieuwd hoe het eruiteindelijk uit gaat zien ik zal wel een foto postenGTI Grill van de 6C heeft een honingraat en een chromen strip onder de rooie strip. Volgens mij heb je het type zelfbouw gekocht
Had er zelf ook meer van verwacht, maar valt me zeker niet tegen. Toch zie ik soms wel van een bepaalde hoek echt een verschil, dus echt mooi wit. Ik heb mijn eigen auto één keer als tegenligger gezien met deze lampen, en toen vond ik ze echt een stuk witter vergeleken met andere auto's. Maar bekijk ik het dan op de oprit van een andere kant lijkt het toch weer geelkleurig.Ben ook wat 'teleurgesteld'. Je ziet het wel maar had er meer van verwacht van het 'wit' licht. Zeker als je overal iedereen er zeer positief over hoort over de kleur en dat het groot verschil met origineel is. Lichtopbrengst is allessinds wel al beter.
Ofwel had ik er teveel van verwacht.
Vandaag ook aangeschaft. @Chris: ook de Wingbar zo te zien. Bevalt de set en nog tips voor monteren ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.