ik vind het meer een RedMotion
Goed bezig kerel.. Nu nog alleen de H4 koplampen weg doen-In de namiddag de gti grill in mijn bluemotion gezet.
-Bluemotion embleem een beetje aangepast omdat ik toch wil dat mensen weten dat het een bluemotion is.
-6R dubbele bodem uit een 18mm plaat gezaagd en met rode wrap folie beplakt. De bedoeling is dat hier een sub/versterker in weg worden gewerkt (evt iets met plexiglas).
En wat moet er dan in? xDGoed bezig kerel.. Nu nog alleen de H4 koplampen weg doen
Bedankt voor de info.H7 van de 6R past
H7 van de 6C past
OEM Xenon van de 6R past
OEM LED van de 6C --> misschien
Ik heb zelf ook nog de standaard H4 hoor niet daarvan.. maar ik ben ook al op zoek naar iets anders. zoals @iichel hierboven al zegt het liefst OEM Xenon van de 6R.En wat moet er dan in? xD
H7 of Xenon..?
Heb ook wel gekeken voor die projectors die je in de standaard koplamp kan monteren. Iemand daar ervaring mee?
De H4 ziet er bovendien nog eens cheap ass uitEr is niet echt iets mis met de H4 lampen in de Polo 6R. Er komt niet zoveel licht af in vergelijking met de luxere versies. Menigeen heeft er wel eens over geklaagd.
Maar als je niet de volledige duisternis hoeft te trotseren (afgelegen landweg/bos) met je auto is het geen veiligheids-issue.
Woordgrapjes als hallo, geen licht (halogeenlicht) zijn wel eens gemaakt.
En OEM xenon met LED dagrijlicht is gewoon sexy
Oke top!Ik heb 3" projectors ingebouwd in de H4 armaturen.. Lichtbeeld is geniaal!
Ben er dik tevreden over..
Ik had eerst een offerte gevraagd bij retrofitlab.com.. Kosten waren om en bij de €500,-..Oke top!
Mag ik vragen wat dit ongeveer heeft gekost? En je hebt er bi-xenon pitten in geplaatst? Heb je toevallig een foto hoe het er uitziet. Ik heb al een filmpje gezien op youtube en ik vind het er erg strak uitzien daar.
Groet
Helaas ben ik een van de mensen die dus wel flinke donkere stukken moet rijden, waar weinig tot geen verlichting is.. Ik merk dan idd dat de H4 lampen echt waardeloos zijn, het zicht is minimaal. Dus ik ben het wel eens met het : Hallogeenlicht .
Vraagje: Een H7 monteren, is dat heel lastig?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.