pretty, welke heb je gebruikt?Wat lampjes vervangen, vooral de drl is er echt op vooruit gegaan!
pretty, welke heb je gebruikt?Wat lampjes vervangen, vooral de drl is er echt op vooruit gegaan!
Paar centjes erbij en je hebt Led met bi-xenon
Niet verzekerd, ver !!! schiet er zeker niets mee op .. kan een keer gebeuren ..Als het verzekerd verstuurd is en je fotos maakt, kom je wel een heel eind (financiele vergoeding).
Als 't niet verzekerd is kun je wel een klacht indienen, krijgt de bezorger op z'n flikker (distributie centra blijven buiten schot) maar je schiet er niet echt iets mee op.
Via marktplaats.Waar heb je die besteld ?
pretty, welke heb je gebruikt?
Aaah een frisse interieur.. Hoeveel mag dat kosten?Net een afspraak gemaakt om het interieur compleet te laten reinigen.. Ze komen op locatie, dus dat is helemaal mooi.. As dinsdag gaat het gebeuren..
Ja dat hoop ik.. Het is een rokers auto geweest.. Ik heb hem vaker scjoon gemaakt, maar wil hem toch een x grondig gereinigd hebben..Aaah een frisse interieur.. Hoeveel mag dat kosten?
Ja dat is de vanaf prijs hea.. Als je extra dingen wilt is de prijs gauw het dubbele.. Kijk anders ff op hun site..huh dat is goedkoop @Wicko071
haha de prijzen zijn hoger..nee kan niet , alleen randstad, eikels.
ff informeren voor deze : http://autostomerij.nl/diensten
Gewoon lekker compleet interieur laten stomen de rest kan ik zelf/ is al spik en span... incl. de schanieren en ALLES!
#nolife #doorgeslagenhobby #wicko071
@Wicko071
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.