Versterkte Sachs ? Zei iemand turbo swap....Nieuwe koppeling, dubbel massa vliegwiel en complete set om de distributieriem te vervangen en alles wat erbij hoort.
in kleur oplichtende USB-C kabels voor de achter passagiers
Net een sample van wit vinyl wrap besteld om de "achtergrond" van m'n kofferbaklogo mee te wrappen. Sample van 20×20 voor 1.50
Waar heb je dit ''gekocht''? Wil ook wel een sampletje.
Wel je logo demonteren hè!Bij ultimate tuning. Het ging me wat te ver om een volledige lap vinyl te bestellen als ik alleen de inlays van m'n logo wil gaan doen
Wel je logo demonteren hè!
Ja, je kan het VW logo gewoon eraf wippen met bijv. een heel plat mesje, denk wel om je lak dat je niet uitschiet. Daarna kan je de 'achtergrond' schoonmaken en wrappen.Is het op een Polo niet zo dat alleen het VW teken er af komt en de "achtergrond", die ik wil wrappen, blijft zitten?
Makkelijker 1 oppervlak ipv 10 driehoekjes!Ja, je kan het VW logo gewoon eraf wippen met bijv. een heel plat mesje, denk wel om je lak dat je niet uitschiet. Daarna kan je de 'achtergrond' schoonmaken en wrappen.
Altijd handig.JBL BassPro Micro - Actieve subwoofer met 140 W vermogen - Zwart | bol
JBL BassPro Micro - Actieve subwoofer met 140 W vermogen - Zwart. JBL BassPro MicroUitneembare actieve subwoofer voor montage in de auto. Deze booster...www.bol.com
Voor de Prius, kon deze aanbieding niet laten schieten (alvast een verjaardagscadeautje voor mij zelf )
Hoop ik ook voor jullie!@FFA dat is tot nu toe bij ons in elk geval alleen bij de Prius 2 gebeurd.. hopen dat ze de 3 met rust laten..
Ik ben ook op zoek naar wat meer bas in mijn geluidsinstallatie. Is deze subwoofer gemakkelijk te installeren in een 6C, of moeten er allerlei leidingen gelegd worden?JBL BassPro Micro - Actieve subwoofer met 140 W vermogen - Zwart | bol
JBL BassPro Micro - Actieve subwoofer met 140 W vermogen - Zwart. JBL BassPro MicroUitneembare actieve subwoofer voor montage in de auto. Deze booster...www.bol.com
Voor de Prius, kon deze aanbieding niet laten schieten (alvast een verjaardagscadeautje voor mij zelf )
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.