Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie m'n edit
Het is precies hetzelfde principe voor de 6R/6C.Is die niet alleen voor de AW? Ik heb filmpjes opgezocht van een Golf MK6 (zelfde bouwperiode en zelfde technieken ga ik van uit) en daar zat een volledig grijs rondje achter die er niet uit leek te kunnen
care to share de link? Dan kan ik mezelf alvast indekken lol
Ik heb deze (de goudkleurige zijn canbus). Hebben meerdere fittingen.care to share de link? Dan kan ik mezelf alvast indekken lol
Ik heb deze (de goudkleurige zijn canbus). Hebben meerdere fittingen.
€ 6,17 | Hlxg Canbus Led Auto 10000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H1 H4 H8 H9 H11
HLXG Mini Canbus lampada H4 H7 LED Autokoplamp 30000LM 6000K 8000K Lamp H1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 mistlampen auto Lampen - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ja is wel vaker met sommige dingen op Ali, ik snap dat ook nooit haha. Laat altijd alles gewoon uit China komen als ik kan kiezenNet even gekeken, maar hoe vreemd is het dat er vanuit Spanje of Rusland niet wordt verzonden naar Nederland maar uit China wel
Zal vast te maken hebben met de voorraad op die locaties.Net even gekeken, maar hoe vreemd is het dat er vanuit Spanje of Rusland niet wordt verzonden naar Nederland maar uit China wel
Zal vast te maken hebben met de voorraad op die locaties.
De achtergrond is een los plaatje.
Je moet het zilveren logo verwijderen, dan heb je het losse plaatje in je hand.
Zoals deze :
Achterplaat VW logo achter.
Te koop 10€, achterplaat van het VW embleem voor op de kofferbak. Past denk ik alleen op de Polo AWwww.mypolo.nl
Dan ben ik abuis. Sorry.Bij een 6R heb je dat plaatje niet. De achtergrond is gewoon de achterklepgreep.
Heb ze er al een tijd op zitten.Zag het voorbij komen op Facebook! Vond het er echt super netjes uitzien, dus gelijk maar besteld! Voor zo weinig geld kon ik het niet laten liggen hehe
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.