Zwemmen is erg vermoeiend hoor.Misschien dat ik nog naar Engeland ga, maar zeker niet met de auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zwemmen is erg vermoeiend hoor.Misschien dat ik nog naar Engeland ga, maar zeker niet met de auto.
Haha, grapjas. Denk dat ik het vliegtuig of anders de trein pak.Zwemmen is erg vermoeiend hoor.
Benz museum is tof! Aanrader pak je dan ook het porsche museum mee ?Update: Door omstandigheden gaat de vakantie niet door. Het word een retourtje Stuttgart met mijn vader om naar het Mercedes Benz museum te gaan. Ik ben enorm benieuwd! Dus Italië zit er niet in dit jaar. Misschien dat ik nog naar Engeland ga, maar zeker niet met de auto. Jammer maar helaas.
Ik ben vorig jaar bij beide geweest, ik vind benz museum beetje tegenvallen. Misschien te groot?Benz museum is tof! Aanrader pak je dan ook het porsche museum mee ?
Ik heb niet zoveel met Porsche, helaas..Benz museum is tof! Aanrader pak je dan ook het porsche museum mee ?
jaa benz museum is zeker te groot ! Wel erg indrukwekkend en tofIk ben vorig jaar bij beide geweest, ik vind benz museum beetje tegenvallen. Misschien te groot?
Het Porsche museum was imo veel meer een verhaal en goede interactie.
ja, alsnog erg leuk! Anders is motorworld ook zeker een dikke aanrader en gratisIk heb niet zoveel met Porsche, helaas..
En dan ben je echt niet de enige, ik heb er helemaal niets mee.Ik heb niet zoveel met Porsche, helaas..
Hoe kan je daar nou niets mee hebbenEn dan ben je echt niet de enige, ik heb er helemaal niets mee.
Je hoeft ze natuurlijk niet mooi te vinden maar de historie en de techniek is natuurlijk welSmaken verschillen nou eenmaal. (gelukkig)
Daar wil ik ook wel heen, als ze maar duiten hebben.naar duitland haha.
?oekraine
Naar oekraine met de auto op vakantie
Heb je serieuze plannen om te kijken hoe ver je met de auto komt en te zien hoe het land er bij staat?Naar oekraine met de auto op vakantie
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.