Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom?net terug van spanje met de auto, en nooit meer!
vermoeiend, en je bent ook wel wat kwijt aan tolWaarom?
Ik vind t juist heerlijk.vermoeiend, en je bent ook wel wat kwijt aan tol
dan zit je wel in de file, en duurt het langer. maar ik heb wel veel genoten van de polo ik heb 95 getankt omdat het goedkoper was.Ik vind t juist heerlijk.
Tol.. tja. Je kan ook binnen door.
En tuurlijk vermoeiend.
Maar je kunt op en top genieten van je polo.
Om even terug te komen op de keycord icm de vw sleutel. Het kan vloeken indd!Voor als je een keer in de buurt bent van Stuttgart, ga zeker langs het Mercedes-Benz museum! Zeker de moeite waard. Helemaal niet prijzig. Natuurlijk mogen foto’s van mijn Polo niet ontbreken!
Die keycord in combinatie met de VW sleutel vloekt wel een beetje.. de karma komt nog wel een keer mijn kant op.
Ik heb hem er heel gauw afgehaald en op mijn werk een keycord kunnen scoren met de branding van de organisatie. Het begon te vloeken en had al bedacht dat de auto er zo mee op zou houden uit principe, hahaOm even terug te komen op de keycord icm de vw sleutel. Het kan vloeken indd!
Maar het kan ook: hoe zeg je dat in het engels nederland: het kan ook je open mindedness laten zienals je snapt wat ik bedoel haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.