Nee.Heb je serieuze plannen om te kijken hoe ver je met de auto komt en te zien hoe het land er bij staat?
Grensstreek in de bergen.
Daar vallen voor alsnog geen bommen.
Familie bezoek.
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee.Heb je serieuze plannen om te kijken hoe ver je met de auto komt en te zien hoe het land er bij staat?
Ondanks alles, probeer er toch van te genieten. Goede reis!Nee.
Grensstreek in de bergen.
Daar vallen voor alsnog geen bommen.
Familie bezoek.
Super bedanktOndanks alles, probeer er toch van te genieten. Goede reis!
Zou je dat wel doen? Met die hoge KM stand die je Polo al heeft?Nou, ik ben er uit! Het word een rondje Noord Nederland samen met Noord Holland. Ik begin in Bourtange, en ik eindig in Haarlem.
Ik ga sowieso wat mooie foto's maken met de Polo in de hoofdrol.
Wordt vervolgd dus..
Haha, grapjasZou je dat wel doen? Met die hoge KM stand die je Polo al heeft?
Wooowww een kipIk ben net terug van Oekraïne.
3400km gereden. Polo heeft het goed gedaan. Die acc is echt een uitvinding. Wat is het verschil groot zeg tussen mijn oude 6c en mijn nieuwe polo aw.
Zoveel beter..
En kwam nog wat leuk tegen op de snelweg
"KFC on tha road"Wooowww een kip
Zie je die in Nederland.Wooowww een kip
Xaxa"KFC on tha road"
U-Leds, zouden makkelijk te vinden moeten zijn!Welke koplamp heb jij?
daar gaan led lampjes in? en zijn het dan ook dynamische knipperlichten?U-Leds, zouden makkelijk te vinden moeten zijn!
Koplampen VW Polo 6R / 6C 09- DRL Zwart Facelift GTI look | MC441198
Koplampen VW Polo 6R 09- DRL Zwart Facelift look Geef je auto een moderne look met deze lampen • A-Kwaliteit • Plug and play systeem • Goede pasvorm • Met e-keur merk • 1 jaar fabrieksgarantie • Set van 2 stuks Merk:Polo 6R Bouwjaar: 09- Uitvoering: Zw…www.autolampen-shop.nl
Gebruik de zoekfunctie er zijn genoeg topics over geschrevendaar gaan led lampjes in? en zijn het dan ook dynamische knipperlichten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.