Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Well that escalated quicklyKerel, een 1.6 tdi zit altijd met een stage 1 tune rond de 300-320 nm. Dus wat nou tuner niet z'n best gedaan of een luie motor. Ga toch is wat nuttigs doen, altijd maar weer onrust stoken. Gadverdamme.
Dat is mijn punt, wat een happert@Moes-Moze VagTechniek geeft 320 en JD 330. Dus het lijkt idd wel relatief weinig. Verder zou ik niet zo happen. Voor je het weet escaleert zoiets weer op een onaangename wijze.
Daar hebben we de grootste stoker van het forum weer hoorWat weinig.
Prima resultaat.
Diesel is heel anders.
1.4 pruttelbak
Same here; in mijn optiek een no brainer als je laat chippenJa, maar hier is die ook op 98 afgesteld.
Ja zeker! Mijn Saab 9-3 Aero is gemeten op een mix van E5 en E10. Zou, volgens de tuner, 300pk moeten leveren, deed 291pk.Merken jullie trouwens verschil in prestaties tussen e5 en e10 benzine?
En dat heeft de tuner gezegd? Bedoelde die niet octaan 102?Ja zeker! Mijn Saab 9-3 Aero is gemeten op een mix van E5 en E10. Zou, volgens de tuner, 300pk moeten leveren, deed 291pk.
Daarnaast per ongelijk een tank E5 (95) getankt en de auto had merkbaar minder vermogen, liep niet lekker, hield in (pingelen). Daarna weer E10 getankt en de auto rijd weer als een zonnetje. Trekt als een malle en doet wat er van hem gevraagd word. Op E0 (naar horen zeggen) heeft de auto nog meer vermogen en haalt ie een top van 310km/h. Dit is mij te hard om dit wetenschappelijk te testen en het resultaat aan jullie te laten zien hahaha!
Onze TS heeft volgens mij gezegd dat die de meeste pk’s wilt in een AW GTI. Dan is het wel degelijk relevantHet gaat toch niet specifiek om
of je er het meeste uit getrokken krijgt?
Als de auto maar goed rijdt.
Ah dankje, ben blij dat die van mij getuned is met e10. Scheelt weer in de portomonnee.Een auto getuned op 98 levert een paar pk meer. Maar belangrijker is dat het vooral (nog) beter rijdt. En idd, indien getuned op 98 en je gaat dan 95 tanken, dat werkt niet en pingelen kan zich dan voordoen
Al tank je 102, kans is groot dat die beter looptAh dankje, ben blij dat die van mij getuned is met e10. Scheelt weer in de portomonnee.
Klopt, maar de discussie hierboven ging daar niet meer overOnze TS heeft volgens mij gezegd dat die de meeste pk’s wilt in een AW GTI. Dan is het wel degelijk relevant![]()
102 is hier in de buurt vaak E0. Moet eerlijk zeggen, we hebben ook 95E0. MAar inderadaad, ik bedoel 102En dat heeft de tuner gezegd? Bedoelde die niet octaan 102?
E5 betekend namelijk dat er maximaal 5% ethanol in zit, dat hoeft niet want dit kan ook 0% zijn.
Die is er alleen officieel niet, de "E0".
Zijn allebei diesels hè FrankieWat weinig.
Prima resultaat.
Diesel is heel anders.
1.4 pruttelbak
Nee maar jay, diesel is heel anders. Snap dat dan.Zijn allebei diesels hè Frankie
Wat heb je gedaan allemaal?280 pk
454nm
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.