Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke velgen zijn dit? Zien er wel leuk uit!
Als je een oude doppenset hebt liggen... Een 15 of 16mm erop slaan en hopen dat ie grip heeft (en niet te strak vast zitten).
Linksdraaiende grip dop heb ik wel eens voor bij horen komen. Te krijgen bij delftechniek en misschien ook wel bij brezan.
Bedankt voor het meedenken jongens!Langs de bandenboer en hij heeft ze binnen no time eraf.
Idd zoals Ruud zegt. Originele slotbouten kan je voor naar de dealer. Die hebben ze ook allemaal.
Langs een bandenboer gaan, vaak hebben ze daar wel een bak met van die dingen.
Jullie ook natuurlijk!Vrees dat het uitboren wordt maar als het origineel Volkswagen is dan kan je misschien bij hun terecht.
Of even contact opnemen met de verkoper.
Dit is ook mijn wintermodus, je wordt inderdaad minder snel herkend.Mag ik het weer doen met de 15 inch groenland velgjes en winterbanden, geen porem natuurlijk en hoop in die periode dan ook niet herkend te worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.