Winter vs summer

geen winterbanden, maar wel wintervelgen :P

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Had ook al in mijn garage wat gepost, maar nogmaals :)

Zomer:
14810175752_08a3da1744_c.jpg

Winter:
15414945368_2224ee2a23_c.jpg

Bij mij passen 15" niet eens icm mijn remklauw. Ik moet minimaal 16" rijden. Wel raar dat een GTi kleinere remklauwen heeft dan.

Volkswagen  Polo 
Heb door de aanschaf van de Polo helemaal geen winterbanden momenteel. Eigenlijk hoop ik op een hele milde winter zoals vorig jaar en dat we helemaal niets nodig hebben....

Volkswagen  Polo 6C Highline 
[MENTION=5673]Gunner[/MENTION]; ik heb nog 14" winterbandjes voor je liggen icm stalen velgen :D.

Volkswagen  Polo 
Je weet de bandenmaat niet eens, hoe kan je al weten dat het niet lekker rijdt, haha. Voor hetzelfde geldt is de omtrek gelijk aan die van een 15".

Volkswagen  Polo 
Heb genoeg ervaring met kleinere maatjes winterbanden en die rijden over het algemeen niet prettig, dat is mijn mening.

Volkswagen  Polo 6C Highline 
Je weet de maat niet dus hoe kan je weten dat het niet lekker rijdt? Jij linkt velgenmaat aan bandenmaat. Dat is niet hetzelfde. De een gooit dunnere om 14" en andere dikkere. Het is maar net wat die gene z'n voorkeur is.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!