Winter vs summer

Nou vandaag er toch maar voor gekozen om de polo weer van zomer schoenen te voorzien...
Daar zaten wij (mijn man en ikzelf) ook aan te denken, maar ze moesten eerst schoongemaakt worden (lees: 2 sets--> 1 voor de Passat en 1 voor de Polo) dus gaan we ze morgen omwisselen!

2e helft maart wordt weer minder maar hoeveel minder weet ik niet.
Dus blijf nog maar even zo doorrijden. :)

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Denk hoogstens dat ze nog een keer strooien. Zolang er geen sneeuw ligt hebben winterbanden toch geen zin. Ja voor de bandenboer gezien ze lekker slijten met dit weer.

Volkswagen  Polo AW 
Heb de winterbanden nieuw gekocht en het verschil tussen de voor en achterwielen is na dit (korte) seizoen rijden al 2mm, vind ze zeker harder slijten.

Seat  Leon SC FR 
Als het lekker weer is zoals het weekend of vandaag slijten ze zeker een stuk harder! Had me winterbanden deze winter ook nieuw en vind het dan echt zonde.
Tevens heb je nu ook de goede velgen, zomerset, eronder :).

Volkswagen  Polo AW 
Zojuist alvast twee van de zomervelgen naar huis gehaald. Morgen (papadag) schoonmaken en plastidippen. Donderdag de volgende twee en zaterdag monteren, als de vooruitzichten goed blijven.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!