Winter vs summer

Ik heb de zomerbanden vandaag ook eronder gezet. Ga ze later pas pastidippen omdat ik de banden nog moet vervangen, en dan beschadigd de boel lijkt me.

Ondanks dat mijn pa een eigen auto bedrijf heeft vertrouwde ik het toch niet helemaal en heb eerst ook de banden erop gelegd (met mijn pa) voor ik ging Plasti dippen. Geen enkele (extra) beschadiging te vinden! Echter vind ik stiekem me velgen zo ook wel mooi en twijfel of ik ze nog wel zwart wil maken..

Dit omdat er al een witte polo ergens in de buurt rijd met zwarte velgen, al heb ik geen idee waar!

Volkswagen  Polo AW 
Dat snap ik, er was echter op de velg niets te vinden en zat nog wel wat ruimte tussen.
Denk dat het geen probleem vormt :).

Volkswagen  Polo AW 
Normaal mag de plastidip geen schade hebben als ze de band opleggen, anders kunnen ze er niets van. Ik heb al vaak banden op geplastidipte velgen gelegd en nooit schade gehad.

Anders zou een niet geplastidipte velg ook schade vertonen bij het opleggen.

Zomerset zit erop. Foto\'s van mijn nieuwe velgen volgen nog in mijn Garage.

De banden online gekocht bij een shop waar dezelfde banden zo\'n € 20,- goedkoper waren dan elke andere online shop.
Was eerst bang dat het demo-banden waren, deze worden ook wel eens zo goedkoop aangeboden.

Bij binnenkomst bleek dat er nog geen meter op was gereden, dit zag je aan alle stickers die er nog als nieuw op zaten. De DOT-code van de oudste was wk45 2013, dus de leeftijd viel ook mee.

Staat er weer mooi bij 6rpolo73!
Vanmiddag mijn R-line voorbumper op gehaald bij de spuiter. Als ik dan dit plaatje zie kan in niet meer wachten om hem te monteren..!

Tanks HJV, ja een r-line bumper is mooi.. ben nu bezig met zoeken van mooie velgen in 18 inch. Dus de vw polo 444 wielen gaan binnen kort de verkoop in

Greatz Patrick

Zomervelgen zijn klaar voor montage.
Maar gezien de weersverwachtingen wacht ik nog minimaal een week met de montage.
Het balanceren en uitlijnen laat ik doen als de Eibach-veren er onder gaan.

Heel verstandig HJV....Wij wilden vorige week gaan wisselen, maar door omstandigheden is dat niet gelukt en dit weekend gaat 'm ook niet worden.

Mijne zitten al tijdje eronder, gelukkig kan die altijd binnen staan. Heb voor t weekend ook geen plannen. Nouja, niet waarvoor ik de auto nodig heb :)!

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!