Ik heb er een hard hoofd in Wou zaterdag eens weer een shoot doen. Dat gaat wel zonder mijn auto worden ben ik bang.Hopen dat ze het nu voor eens en altijd gefixt krijgen!
tja, amai wat een verhalen...
Als ik nu iets zou kopen zou ik wel voor de Polo GTI willen gaan. Klein blokje die 1.4, dus weinig betalen hier in België en toch noch plezier hebben.
maar als ik dan deze horror verhalen hoor, dan ga ik weer twijfelen.
Ja ik zou er eigenlijk wel vanaf willen en iets betrouwbaar gaan rijden. Ben aan het informeren naar de mogelijkheden. Nee heb je en ja kun je krijgen zullen we maar zeggen.Wow wat een verhalen hoop dat er nu een keer een eind aan kom aan al het gezeik en gedoe zo heb je ook helemaal geen vertrouwen meer in de auto!!
Als ie het doet is het een leuke auto, maar het blok vind ik gewoon te onbetrouwbaar.tja, amai wat een verhalen...
Als ik nu iets zou kopen zou ik wel voor de Polo GTI willen gaan. Klein blokje die 1.4, dus weinig betalen hier in België en toch noch plezier hebben.
maar als ik dan deze horror verhalen hoor, dan ga ik weer twijfelen.
Thnx, zal ik zeker doen!Succes verder en hou ons op de hoogte!
Nou nee. Het is een leaseauto. Dus dan zou ik voor een betrouwbare en zuinige (dus goedkope) auto gaan.Trapje hoger naar de golf gti
En een bak wegenbelasting :x
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.