Heb ook te horen gekregen dat het niet aan mij ligt
Kijk, dat is het goede nieuws in deze vervelende kwestie!
Volkswagen
Up!
1.0 60pk
Heb ook te horen gekregen dat het niet aan mij ligt
Je gaat door voor de magnetron. Heb te horen gekregen dat er waarschijnlijk een kruis door het blok kan... Blok is inmiddels gedemonteerd en staat naast de auto voor onderzoek heb ik begrepen. 'Dit kan bij elke auto voorkomen' was het antwoord. Daar heb ik toch wel een andere gedachte over, maargoed...
het kan inderdaad bij elke auto voorkomen, mijn vader heeft allemaal dezelfde miserie meegemaakt die jij nu hebt, hij had het met een opel insignia had ook nog niet zo veel km's erop toen de problemen starte, uiteindelijk volledige blok vast gelopen, krukas en de hele nest was gewoon overgebrokenAlles kan maar inderdaad voor zo'n jonge auto volgens mij niet!
Of moet niet mogen kunnen, er zitten zoveel beveiligingen op.
uiteindelijk heeft hij een gepeperde brief gestuurd naar opel zelf (niet de dealer) dat zoiets totaal niet mag.Ik heb gevraagd of dit onder de garantie viel. Een duidelijk antwoord kreeg ik daar niet op. Ze gingen het dan overleggen met de leasemij. Kan al met al dus nog in de papieren loopt me. Geen idee wat een nieuw motorblok kost, maar zal toch wel fors zijn.
Het vetrouwen in de auto ben ik in ieder geval volledig kwijt. Ook met een nieuw motorblok.
Ja laten we het hopen voor je! Mijn GTI komt ook uit 2012. Voor mij is het vertrouwen er in ieder geval niet meer..Lekker verhaal.
Heb zelf een GTI uit 2012. Bijna 60dkm gereden nu, hoop dat dit soort problemen voor mij uitblijven, zit ik niet echt op te wachten.
Gelukkig lijkt die van mij niet echt een olieprobleem te hebben.
Suc6 ermee
Ja ik moet overal zelf achteraan bellen.Dat is wel heel apart communiceren.. Maar goed ik ben blij dat je een nieuw blok krijgt en af bent van de oude ellende ( beter dan 3 maanden lang tijdelijke oplossingen). Ik zou wel even om d tafel zitten met betrekking tot de garantie op het blok. Neem aan dat je een volledige garantie krijgt in plaatst van het restant waar je nog recht op zou hebben.
Ja echt schandalig. Ik ga dit zeker ook aangeven bij de garage! Ik werd gisteren om 17:15 vrolijk opgebeld met de mededeling dat de auto klaar stond. Zelf was ik minder vrolijk dan de persoon aan de andere kant in ieder geval.Ik heb serieus nog nooit een garage gehad waar altijd alles netjes gedaan werd volgens afspraak met telefoontje.
Vaak moet je er zelf achteraan bellen, om 16:00 uur vragen of die al klaar is. Krijg je vervolgens te horen dat die toevallig \\\\\\\'net\\\\\\\' klaar is, of juist niet, want er ontbreken onderdelen oid. Dat had je toch al veel eerder kunnen melden.
Garages en communicatie, zucht
Nou... Mij en de leasemaatschappij niet, maar PON weliig goed om te horen dat ie weer rijdt en niet zoveel geld gekost heeft...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.