Xenon in H7 bij BM strooilicht beperken??

Er schijnt veel verschil te zitten in de kit die gebruikt wordt door verschillende lampenfabrikanten (Hella, Valeo, Tyco). Sommige kit wordt niet zacht als hij warm wordt en dan heb je een probleem. Misschien dat een siliconen-oplosser dan werkt, maar dat wordt een rommeltje.
 
Ik ben benieuwd. De kit van de H7 unit schijnt niet zacht te worden. wellicht er andere mogelijkheden zijn om het fatsoenlijk te openen.

Ik zou ook graag de projectie lenzen erin willen maar wacht eerst af hoe de uiteindelijke resultaat is, met name de afwerking van de shrouds ben ik benieuwd naar.

Ik ga zelf waarschijnlijk naar woeter hier op het het forum. Hij doet deze ombouw met een ander merk koplamp die wel open te krijgen is...tevens met garantie !

Hopelijk komen er nog voorbeelden online .
 
Daarom gaan we het ook proberen met een proef koplamp. Ik ga het proberen. Ze hebben het over 6 minuten en 200 graden... Wellicht dat er bij de h7 meer tijd nodig is? We zullen het zien. Of het gaat lukken of we krijgen een goed doorbakken koplamp voor terug :))
 
Er schijnt veel verschil te zitten in de kit die gebruikt wordt door verschillende lampenfabrikanten (Hella, Valeo, Tyco). Sommige kit wordt niet zacht als hij warm wordt en dan heb je een probleem. Misschien dat een siliconen-oplosser dan werkt, maar dat wordt een rommeltje.

Siliconen-oplosser gaat ook zeker niet van harte. Heb het spul geprobeerd om de overgebleven kit resten weg te halen, maar 't gaf alleen maar een enorme troep en 't kit zat er zo goed als nog :lol:
(of ik moet gewoon niet overweg kunnen met dat spul, dat kan ook nog Stick Out Tongue

Ik ben benieuwd. De kit van de H7 unit schijnt niet zacht te worden. wellicht er andere mogelijkheden zijn om het fatsoenlijk te openen.

Ik zou ook graag de projectie lenzen erin willen maar wacht eerst af hoe de uiteindelijke resultaat is, met name de afwerking van de shrouds ben ik benieuwd naar.

Ik ga zelf waarschijnlijk naar woeter hier op het het forum. Hij doet deze ombouw met een ander merk koplamp die wel open te krijgen is...tevens met garantie !

Hopelijk komen er nog voorbeelden online .

Jep TYC gebruikt kit die wel zacht wordt en daardoor is er dus met de lampen te prutsen ;)
Ik neem aan dat je niet 't zelfde wil gaan doen als ik aan 't doen ben? :lol:

Daarom gaan we het ook proberen met een proef koplamp. Ik ga het proberen. Ze hebben het over 6 minuten en 200 graden... Wellicht dat er bij de h7 meer tijd nodig is? We zullen het zien. Of het gaat lukken of we krijgen een goed doorbakken koplamp voor terug :))

Jah dat kun je proberen, maar persoonlijk denk ik dat 't niks uit zal maken :oops:
ik heb 't namelijk met een verfföhn geprobeerd en ik eindigde met een smelt plek in 't plastic :roll:
maargoed, een verfföhn is natuurlijk heel wat anders dan een oven, dus proberen kan nooit kwaad! Btw, pas wel op dat je oven straks niet onder h7 unit zit Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Hakan, maak je nog wel een paar foto's van m'n koplamp? Het zou mooi zijn als je foto's neemt van voor/tijdens/na de verbranding. :lol::lol::lol:

Een filmpje zou natuurlijk helemaal te gek zijn, mooi voor youtube. :mrgreen:

Even serieus, ik hoop dat het je gaat lukken, heb ik toch een bijdrage kunnen leveren aan een geslaagd experiment. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op ebay heb ik trouwens voor ongeveer 80-90 euro (+ 20 verzenden) andere projector kit gevonden. Deze is ook voorzien van Angel Eyes LED ring. Kijk dan worst het helemaal interessant om het doen wat de kosten betreft.
 
Op ebay heb ik trouwens voor ongeveer 80-90 euro (+ 20 verzenden) andere projector kit gevonden. Deze is ook voorzien van Angel Eyes LED ring. Kijk dan worst het helemaal interessant om het doen wat de kosten betreft.

vind jij die angel eyes mooi dan? :oops:
en buiten dat ik zou even goed kijken naar hoeveel lumen zo'n projectorset genereert ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!