Xenon in H7 bij BM strooilicht beperken??

Ik kan het niet geloven... We gaan een z.g.a.n. h7 Hella koplamp voor ons experiment gebruiken... En bijna iedereen zegt dat het niet gaat lukken om de kit los te krijgen door verwarmen in de oven.. Ik ga het echt jammer vinden als het niet gaat lukken..

Wil iemand misschien meekijken/filmen/ foto's maken tijdens ons experiment Stick Out Tongue (Ik woon in Zwolle)
 
@Gewoonjan

ik ben idd al een tijdje aan het denken om het te gaan doen...echter wil ik eerst even de kat uit de boom kijken :)

Hierbij een shopje van de TYC koplamp (H7) met lens en shroud( deze is afkomstig van een scirocco die ook deze mod heeft)...krijg je toch een beeld hoe het uiteindelijk ongeveer eruit zal gaan zien.

6rretrofit-1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er idd zeer goed uit!
Maar woeter is de order voor mij aan t maken en ik ben benieuwd hoe lang t nog gaat duren voordat ik de projectoren heb.
Ik heb de units iig al klaar (preparatie en custom paintjob) dus alles dat nog moet gebeuren is de set binnenkrijgen, installeren, de units sluiten en dan monteren en de lampen afstellen ;)

En wat dat betrefd is de kat uit de boom kijken absoluut niet verkeerd ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Kitverwijderaar=siliconenoplosser waarvan hierboven is gezegd dat het niet werkt en een grote smeerboel oplevert.

Jah klopt, dat weet ik nog dat t gezegd is ;)
Kan zijn dat ik niet het geduld heb voor dat spul om in te werken.
En een smeerboel wordt het ook zeker, al werd de kit er wel wat zachter van na een tijdje, dus als iemand weet hoe lang t moet inwerken dan is dat heel misschien een optie?
 
VW  6R  1.2TDI 
Alles klaar gezet:



Oven alvast op temperatuur:



Koplamp in oven, past nog net.. 200 graden.. 5 minuten



Helaas kan die er dus minder tegen:



Toch verder gegaan om het uit elkaar te halen. Na meer kracht en moeite:



Helaas is het dus mislukt. Op zich wordt de kit wel zachter.. alleen zit het glas zo diep in plastic dat het onmogelijk is om het op deze wijze zonder beschadiging uit elkaar te halen. Er komt helemaal geen beweging in op deze manier. Dus ook al lukt het je om het uit elkaar te halen, dan heb je het zover beschadigd dat het niet meer mooi in elkaar te zetten is.. En natuurlijk ook dat ie aan de onderkant beetje is gesmolten... Kan dus toch minder tegen hoge temperaturen.

Jammer jammer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!