Xenon koplampunit 6R

Ik heb laatst iemand gesproken die een "gewone"1.2 TSI gekocht had en hier de 6R GTI koplampen af fabriek in had besteld. Het zijn bi-xenon koplampen, en volgens mij moet je dan het licht en zicht pakket hebben. Met de stelmotors en koplampsproeiers.

Ik heb ook nog geen immitatie gezien, misschien op de beurs in Essen.
 
Ik heb ooit informatie gevraag voor een gehele ombouw (volgens de wettelijke eisen). Helaas was destijds xenon niet als optie :x

De gehele ombouw gaat zo'n 2.000 euro kosten (via dealer). Daarbij heb ik al fabrieks af koplampsproeiers ivm winterpakket. Ik wacht dus geduldig af op een aftermarket set. Hopelijk komt er binnenkort nog iets op de markt.
 
Op internet worden de koplamp units van de Polo GTI met Xenon al aangeboden.
Als je al een winterpakket hebt mis de dan alleen nog de hoogte regeling.

(als je dat teveel werk is, de eerste APK is pas na 4 jaar :oops: .....)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!