Xenon koplampunit 6R

@ kj01,
als ik vragen mag, vanwaar jou felle reacties op de onderwerpen? ;)
niet dat ik niet blij ben met een correctie op wat wel en niet mag, zoals in 't topic over de h7 lampen, maar ik vraag mij gewoon af waarom ik weinig positieve reacties lees van jou :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
Gewoonjan zei:
@ kj01,
als ik vragen mag, vanwaar jou felle reacties op de onderwerpen? ;)
niet dat ik niet blij ben met een correctie op wat wel en niet mag, zoals in 't topic over de h7 lampen, maar ik vraag mij gewoon af waarom ik weinig positieve reacties lees van jou :roll:

Viel me ook al op... ben dus niet de einge..
 
HakanC zei:
Viel me ook al op... ben dus niet de einge..

ghehe nope, ik deel je mening;)
ben opzich wel benieuwd wat z'n reden ervoor is.
zoals ik al zei, niks mis met corrigeren en dat kan soms bot overkomen, maar alleen maar is niet echt bevorderlijk om het forum vriendelijk te houden lijkt me :roll:
achjah we horen 't wel ;)

@ mods, sorry voor het offtopic bericht; ik zal me weer stil houden 0=)
 
VW  6R  1.2TDI 
kj01 zei:
Prima, de boodschap is duidelijk, lange tenen hier! Ik ga mijn 20 jaar VW-ervaring ergens anders delen.

ooh mijn stompjes aan m'n voeten zijn 't probleem niet Stick Out Tongue
begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat iemand met 20 jaar ervaring hier op 't forum aanwezig wil zijn; ik vroeg me alleen af waarom ik bijna geen enthousiaste berichten zag ;)
natuurlijk hoef je niet zo blij als een kind op alles te reageren, maar wat ik zo van jou heb gezien is een paar norse opmerkingen.
ofnouja, op mij nors over komende opmerkingen ;)
als dat niet zo is mag je het rustig zeggen hoor 0=)

oh en ik zeg/vraag dit niet om jou te pesten of dat ik je weg wil, maar zoals al eerder ik vroeg mij af wat je reden was, of dat met mij een aantal forum leden jou gewoon verkeerd begrijpen ;)
(desalniettemin, ben ik zelf zeer blij met jou info die je gaf in 't h7 topic ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
alle linken die lijden naar de inbouw van een originele zenon set lopen bij bij vast of leidigen naar: oeps er is iets misgegaan.
Ben gister ook aan stoeien geweest met een 6r met origineel xenon, loopt nog niet helemaal lekker , dus was op nog op zoek naar een tip :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!