Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kj01 zei:Vraag dan gelijk een fotootje van de gejatte GTI waar de lampen uit gehaald zijn....
Gewoonjan zei:@ kj01,
als ik vragen mag, vanwaar jou felle reacties op de onderwerpen?
niet dat ik niet blij ben met een correctie op wat wel en niet mag, zoals in 't topic over de h7 lampen, maar ik vraag mij gewoon af waarom ik weinig positieve reacties lees van jou :roll:
HakanC zei:Viel me ook al op... ben dus niet de einge..
kj01 zei:Prima, de boodschap is duidelijk, lange tenen hier! Ik ga mijn 20 jaar VW-ervaring ergens anders delen.
http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6...t-led-op-een-polo-bluemotion-3.html#post91001alle linken die lijden naar de inbouw van een originele zenon set lopen bij bij vast of leidigen naar: oeps er is iets misgegaan.
Ben gister ook aan stoeien geweest met een 6r met origineel xenon, loopt nog niet helemaal lekker , dus was op nog op zoek naar een tip
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.