Xenon koplampunit 6R

Johan zei:
de link mag anders ook gewoon in dit topic hoor, wel zo handig dat iedereen het kan vinden :)

de lampen heb ik hier gezien:
http://link.marktplaats.nl/400932653

dit bedrijf demonteert voorloop auto's van VW en Audi .
Dat heb ik er van begrepen in ieder geval.
Zij bieden de koplampen aan voor 900 euro.

Op E*ay.de wordt al een setje nivo regeling, en een stuurunit voor de nivo regeling aangeboden. Dan alleen nog een stukje kabel en je hebt het geheel origineel voor elkaar !!
 
Het is balen dat die koplampset zo verschrikkelijk duur is! Kon het niet kiezen bij de Bluemotion, andere types kunnen het wel! Achteraf werd idd. een verschrikkelijk duur geintje vanwege die automatische afstelling. Toch maar de 2e hands markt in de gaten houden, als ze die koplamphoogte verstelling toch niet checken... Zou de originele bedrading van de Bluemotion het wel aankunnen?
 
Sharky zei:
Zou de originele bedrading van de Bluemotion het wel aankunnen?

Waarom niet?
De bedrading zal toch niet wezenlijk anders zijn als van de normale Polo?
De bedrading kan nu ook 2 koplampen van 55Watt aan.

Als bv de bekabeling van een Polo van 1985 Xenon aankan waarom die van een 2010 dan niet?
 
pff kun je beter 1600 betalen bij de dealer inclusief niveau regeling + inbouw. dan ben je daar ook gelijk vanaf >_< als het toch 1250 is dan scheelt het geen ruk meer want niveau regeling is ook al 200+? en inbouw? naja verschil is minimaal :roll:
 
als het goed afgesteld is dan zie ik niet wat het probleem is...
je ziet genoeg van die Sjonnie bakken waar zelf xenon aan mee gekloot is...maar ik zou het niet te gek maken...je hebt wel overdreven veel licht, maar dat hoeft ook weer niet ;)

Wat is tegenwoordig de boete voor verblinding? ik weet dat HaukePBM Pilot Xenon in zijn Bluemotion heeft...ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet in het donker + als hij achter mij rijd bijv...kdenk dat het wel zal meevallen met de lichtsterkte??
 
Ik denk zelf dat onze vrienden wel betere dingen te doen hebben dan te controleren of jij wel een koplamp reinigingsinstallatie hebt omdat je xenon voert.
Ze zullen je denk ik alleen staande houden wanneer het verblindend is.
 
@kj01
hoezo ga je er al vanuit als je een Pilot Xenon erin knalt je dan automatisch mensen verblind...als je het goed afstelt dan is er geen man overboord.
Ja je hebt koplamp/niveau regeling nodig...en je mag niet door rood licht lopen...
 
P-cies

Laat ze eerst al die mensen die met defect verlichting rijden maar eens op de bon slingeren.
Dat zijn er zeker weten wel 50x zoveel als mensen met xenon zonder hoogte regeling.

(en nee ik geen xenon, gewoon H4)
 
Ik heb een H7 xenon setje van Ebay, werkt uitstekend. Voldoende lichtopbrengst en zeker niet verblindend. Voorheen had ik een goedkoop setje van €30 in mijn Ibiza zitten en dat was wél verblindend, overigens is mijn auto gewoon weer doorverkocht door de dealer mét xenon. Ben benieuwd of de beste man (of vrouw) wie mijn toemalige auto heeft gekocht door de keuring komt :twisted: .
Enfin, bij de keuring is het ook maar een kwestie van een simpel lampje vervangen voor het oog van het kerkvolk. De keurmeester bood het zelf aan om het zo te doen Stick Out Tongue .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!