Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI 110pk DSG
Onderdelenlijn! Liggen vaak bij sloperijen. Ik heb daar ook mijn tankklep met rubber ''touwtje'' vandaan gehaald.Ik ben op zoek naar een tankklep met onderdeelnummer 6N0809905 en lakcode LC9Z. Ik heb online niets kunnen vinden, dus als iemand er een tegenkomt, laat het me alsjeblieft weten!
Ik ben op zoek naar een tankklep met onderdeelnummer 6N0809905 en lakcode LC9Z. Ik heb online niets kunnen vinden, dus als iemand er een tegenkomt, laat het me alsjeblieft weten!
Maatje van me gaf dit nummer door aan mij van zijn tank klep. Letterlijk het nummer overgenomen van het onderdeel.Tank Klep Volkswagen Polo IV 1.2 65 LC9Z - TANKKLEP
Gebruikte Tank Klep met artikelnummer TANKKLEP met artikelnummer TANKKLEP Garantie 3 mnd, Bouwjaar 2005, Classificatiecode A2, Deuren 4Dr, Uitvoering Hatchback, Kleur voertuig ZWART, Laknummer voertuig LC9Z Aangeboden door Bastiaan Autodemontagewww.onderdelenlijn.nl
Weet niet waarom je specifiek dat nummer zoekt, zijn allemaal hetzelfde toch. Enige verschil is het slot met of zonder handmatige ontgrendelen.
waar kan ik dat aan herkennen? En het lijkt me een dure grap ofniet? Goed om te weten is dat hij wel normaal aangrijptslippende koppeling?
in zn 3 en 7k rpm krijg ik ook een flinke boete maar ik zal het even proberen vanavond.in z'n 3 (of iedere versnelling waarmee je geen bekeuringen krijgt bij 7k rpm) zetten, vol gas geven en kijken of je toerenteller even hard opklimt als je km teller
Meestal vervang je de koppelingsplaat, drukgroep en druklager als complete set.Maar dan blijft de vraag, mocht de koppeling slippen, wat gaat dit geintje kosten en is het nodig om dan de hele koppeling te vervangen? of is alleen de koppelingsplaat voldoende?
Wauw dat is wel flinkMeestal vervang je de koppelingsplaat, drukgroep en druklager als complete set.
Vliegwiel kan je mee vervangen, maar dat hoeft niet altijd als deze nog goed is.
Gemiddelde kosten tussen de €900-1500. Afhankelijk waar je hem laat monteren en wie het doet.
Automaat?Ik heb een klein vraagje, sinds kort als ik gas geef gaan soms de toeren heel snel omhoog en geeft de versnellingindicator aan dat ik terug schakel. Weet iemand waarom dit gebeurt?
Handbak, ik denk dat ik redelijk door heb nu wat een slippende koppeling is maar ik laat vanavond even een monteur meekijkenAutomaat?
Met handbak kun je het controleren door bv in zijn drie de koppeling te laten schieten met optrekken. Het toerental hoort direct te zakken. Doet die dat niet=niet goed. Let op, is vrij zwaar voor de platen.
Anders even iemand mee laten horen die weet wat die doet, slippende koppeling is vrij gemakkelijk te diagnosticeren bij normaal gebruik.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.