Als ik jou berichten zo lees, zijn je problemen dus opgelost? Veel rijplezier nog toegewenst!
Ben heel positief over het JD obd tuning en egr aanpassing naar 105pk en 240nm geeft deze 1.2 tdi polo toch een heel ander karakter wat veel goed maakt zoals stevig en zuiniger rijden .
Denk nu ook te weten waar ik het liefst diesel blijf tanken.
voor nu heb ik er ook veel aangedaan zoals
alle filters, olien en vloeistoffen
Turbo slang en n75
Oliefilterhuis
Dikke varta start stop accu
Remmem, banden en schokbrekers rondom.
Rcd330 apple carplay
Distributieriem en waterpomp was al gedaan bij 200000km.
stuurkogel
Uitlijnen
Brandstofsysteem reiniger
Engine flush
Brandstofslangen
Kofferbakklepslot
Niet nodig maar nog ge doen :
koppeling voelt nog steeds goed heeft een kort tijdje x keer geslipt, paar keer met melding remvloeistof te laag, dit ook aantal x bijgevuld en sindsdien geen last meer van, vermoeden was lekke hulpcilinder van de koppeling, wacht weer tot een melding dan kijk ik echt verder naar oorzaak van het lekkage.
dpf/roetfilter zou 70% volzitten, merk af en toe dat ie stationair vaker met meer brandstof draait verder gelukkig nooit melding van gehad. Weet zo niet wat beste oplossing is voor straks denk gewoon laten reinigen ergens voor een leuk bedrag. Voor nu rijdt het gewoongoed mee.
wilde preventief inlaattraject laten reinigen, walnut blasting ofzo maar is nog niet nodig vermoed ik.
mischien nieuwe speakers achter,moet nog uitzoeken welke diameter en stekkers Voor snelle montage.
Nieuwe raamrubbers wat het regenwater afveegt bij het bedienenen van het elektrische raam Linke en rechts, weet zo niet waar te bestellen.
Spanrol vervangen multiriem en geluid diagnose/oorzaak bij airco uit
Obdeleven pro bestellen en uitproberen
Anwb wegenwacht voor het geval