Goedkoop was het niet die ik had maar 6€ euro de liter in de lidle gewoon wel met die nieuwe vw specs 504/505/507 full synthetic en ook nog longlife. Aan de pomp is goedkooe motorolie ook 3x zo duur dan online dus het kan goedkoper maar Rotzooi zal het zeker niet zijn als het aan het norm en eis voldoet. W5 Motorolie komt uit duitsland en is volledig synthetische is gewoon een betaalbaar normaal kwaliteit olie. Ik zou het zo weer gebruiken bij een niet zo een heel nieuwe auto met een redelijk km stand, is niks mis mee.
ik heb meestal castrol edge titanium of edge professional gebruikt. Motul ziet er ook veelbelovend uit kwa verpakking en info. Heb nog beide van liggen als 5w30 voor volgend wissel. Motul extreme clean8100 5w40 had ik nog over en moest ik nog uitproberen
ik heb meestal castrol edge titanium of edge professional gebruikt. Motul ziet er ook veelbelovend uit kwa verpakking en info. Heb nog beide van liggen als 5w30 voor volgend wissel. Motul extreme clean8100 5w40 had ik nog over en moest ik nog uitproberen
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6R