Achteraf oem xenon: ledjes harder laten schijnen op 0 stand

misschien zorgt de zener in combinatie met de condensator ervoor dat de spanning van 6 af valt bij inschakelen van bruin? (mijn kennis reikt niet zover)?
Ik weet niet waarom groot licht bij xenon anders is, is dat omdat groot en normaal licht niet samen mogen branden?
 
Discussie begint interessant te worden. Ik heb momenteel een adapter met diode erin om te kunnen seinen en grootlicht + dimlicht te kunnen voeren. Dan zou er een soort van schakelaar ingebouwd moeten worden om te kunnen schakelen tussen 10 en 12 bij 0 en 1/2 stand. Ik heb helaas geen multimeter maar ik vermoed dat de constant stroom niet van de drl wordt afgetapt want dan zou het betekenen dat bij 1/2 stand de ledjes uit zouden gaan.

Oplossing is dus 0 stand van drl aftappen en overige standen van huidige toevoer...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Discussie begint interessant te worden. Ik heb momenteel een adapter met diode erin om te kunnen seinen en grootlicht + dimlicht te kunnen voeren. Dan zou er een soort van schakelaar ingebouwd moeten worden om te kunnen schakelen tussen 10 en 12 bij 0 en 1/2 stand. Ik heb helaas geen multimeter maar ik vermoed dat de constant stroom niet van de drl wordt afgetapt want dan zou het betekenen dat bij 1/2 stand de ledjes uit zouden gaan.

Oplossing is dus 0 stand van drl aftappen en overige standen van huidige toevoer...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Begint inderdaad interessant te worden...
Ik heb gemeten!...
Op stans "0" staat er 12V op 10 en 12V op 12
Op stand "1 en 2" staat er 12V op 10 en 6V op 12
 
Hij zit bin mij iets anders

784e5cefd782f5a6e4a122a6d45721eb.jpg

En
27091211c959029008b965102e3c370c.jpg


Ik heb bit 0 aangezet maar ik zie geen verschil...ook de achterlichten lijken niet aangegaan te zijn

Edit: achterlichten gaan wel aan kenteken niet. Ledjes branden altijd hetzelfde

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!