Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb BCM 6R0 937 088 Fpolo_6r_team, heb je de orignele halogeen bcm of een xenon bcm?
Volgens mij in 09 en dan byte 4 en bit 2 uit zetten voor fel aan voor zwakkerWaar is dit precies in vcds dan ga ik het zo even uitzoeken.
@iichel goede vraag! [emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Begint inderdaad interessant te worden...Discussie begint interessant te worden. Ik heb momenteel een adapter met diode erin om te kunnen seinen en grootlicht + dimlicht te kunnen voeren. Dan zou er een soort van schakelaar ingebouwd moeten worden om te kunnen schakelen tussen 10 en 12 bij 0 en 1/2 stand. Ik heb helaas geen multimeter maar ik vermoed dat de constant stroom niet van de drl wordt afgetapt want dan zou het betekenen dat bij 1/2 stand de ledjes uit zouden gaan.
Oplossing is dus 0 stand van drl aftappen en overige standen van huidige toevoer...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.