mijne staat te koop voor de liefhebber, MyPoloPrijs 130 incl verzenden.
vind het toch niet echt een heel super idee om het in te bouwen
Je hebt pb
VW
6R
1.2TDI
mijne staat te koop voor de liefhebber, MyPoloPrijs 130 incl verzenden.
vind het toch niet echt een heel super idee om het in te bouwen
Ben benieuwd wat je er van gaat maken!
Toch niet tevreden met de bijgeleverde lichtschakelaar?
@Hartger,
Wat is de reden dat je iets koopt en zonder te proeven/testen doe je het vervolgens weer van de hand Het is eigenlijk plug & play. zelf de voor de Rode draad hoef je niet te knippen en te solderen, deze kun je op je lichtschakelaar op bcm bij prikken.
@Gewoonjan,
Neem je voordeel ermee! Het is een prachtige module
En voor de geïnteresseerde onder ons, ik heb inmiddels een EU lichtschakelaar besteld
Ook gelijk wat spulletjes erbij voor de MOD (sensor in de spiegelkap)
@Hartger,
Wat is de reden dat je iets koopt en zonder te proeven/testen doe je het vervolgens weer van de hand Het is eigenlijk plug & play. zelf de voor de Rode draad hoef je niet te knippen en te solderen, deze kun je op je lichtschakelaar op bcm bij prikken.
@Gewoonjan,
Neem je voordeel ermee! Het is een prachtige module
En voor de geïnteresseerde onder ons, ik heb inmiddels een EU lichtschakelaar besteld
Ook gelijk wat spulletjes erbij voor de MOD (sensor in de spiegelkap)
Hoeveel kabels zitten er aan die module en hoe werkt het nou precies dan?? Ben wel benieuwd
Volgens is de zwart groene draad op je bcm van t knipperlicht..
Waar heb je deze geplaatst? Ik wil dat ding natuurlijk niet zien...lichtsensor een plekje geven en je bent klaar.
Ik kom later nog met wat andere vragen, maar:
Waar heb je deze geplaatst? Ik wil dat ding natuurlijk niet zien
*ik neem aan dat dit ook gewoon op een 2012 TSI kan?
Ik maak morgenavond nog wel even een fotootje van de tijdelijke montage plek, maar ik verwacht 'm tijdens het rijden niet te zien, tenzij je er specifiek naar gaat zitten kijkenDe sensor heb ik nog geen fancy plekje voor gevonden aangezien ik de a-stijl niet los kreeg (I feel like such a noob:lol, dus heb ik de a-stijl maar iets fijn gedrukt zodat ik de kabel van de sensor tussen de stijl en het dashboard door kon laten gaan. m'n sensor zit dus nu heel lame op m'n dash geplakt naast de a-stijl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.