Sjengcity, ik heb geen VW geïmporteerd, maar ik heb iig geen DRL in mijn mistlampen zitten. Dus of dat nu typisch Duits of Luxemburgs is? Werkt de bochtenverlichting nog wel met deze kit? (Misschien dat ik daar ook overheen heb gelezen
)
Heb je niet overheen gelezen
Ben zelf ook nog even gaan kijken, maar kan het zo ook niet vinden in het topic. of we moeten er nu samen overheen hebben gelezen :lol:
Bij mij persoonlijk wil de bochtenverlichting nog steeds niet werken (ook al voordat de module erin zat), dus ik vermoed dat mijn probleem nu ergens anders ligt dan de xenon. Moet ik nog even in duiken iig
@Gewoonjan
Je bent goed bezig! Elke type tape werkt inderdaad
(De reden dat ik speciaal Foam-tape heb gebruikt is omdat deze bij brand smelt, en geen vlam vat... net zoals ik altijd krimpkous en clothtape gebruik bij kabels)
Aaaah! Ja, daar heb je inderdaad een punt!
Naja, mocht mijn auto vlamvatten, dan zal ik deze zeer waarschijnlijk toch zien afbranden, maar ik wens het niemand toe. (lijkt mij echt heel erg verschrikkelijk om dat te moeten aanzien)
Wat betreft de A-Stijl gewoon hard trekken!
Zelf wil ik binnenkort de lichtsensor verlengen en verplaatsen naar de kap van de regensensor uit het zicht en dicht bij de originele plek in de buurt
De modificatie om de dimmer werkend te krijgen moet ik me nog wat meer in verdiepen
Dus mocht je me voor zijn?
Je weet me te vinden :lol:
Ghehe, de dimmer modificatie laat ik denk ik gewoon achterwege, heb net zoals jij al zei de interieur verlichting gewoon op max staan. Daarnaast lijkt me de schakelaar ook absoluut niet de felste, dus dat komt ook goed
Allicht leuk als detail voor de toekomst
Hmm.. Hard trekken aan de a-stijl ja? :roll:
Was namelijk bang dat ik 'm af zou breken op het punt vlak naast de voorruit, dus heb toen maar voor een andere aanpak gekozen
Maarrr, als jij toch de sensor gaat verplaatsen, zou ik dan je a-stijl over kunnen nemen met het gaatje voor de lichtsensor?
Ik heb namelijk toch geen regensensor en was al van plan om hetzelfde als jij te gaan doen met een extra a-stijl
Trouwens, heb jij de leaving home functie al geactiveerd? Ben wel benieuwd wat een makkelijke plek is om dat draadje in te drukken
Of gebruik jij die functies niet?