AUTO light - automatisches Fahrlicht

Memory Function:
Module has light intensity memory function,at afternoon,setting as below:


AUTO-headlight-AUTO-headlight-AUTO,operate OK,then side light and headlight will flash one time and memory current light intensity.

Before you setting it,please restore the factory setting,to make sure the data is correct.

Setting: AUTO-O-AUTO-O-AUTO,side light and headlight will flash one time.

Headlight won’t start work unless the light intensity is less than the memory light intensity.

Heeft iemand al eens geprobeerd de intensiteit te wijzigen van de sensor. Zoals hierboven staat zou het moeten lukken met de schakelaar maar ik krijg het niet voor elkaar.
De andere twee functies werken wel nl. de tunnel mode uitschakelen of de unit resetten maar de intensiteit nog. Ik ben benieuwd of hier iemand al mee geknutseld heeft?????
 
Heeft iemand al eens geprobeerd de intensiteit te wijzigen van de sensor. Zoals hierboven staat zou het moeten lukken met de schakelaar maar ik krijg het niet voor elkaar.
De andere twee functies werken wel nl. de tunnel mode uitschakelen of de unit resetten maar de intensiteit nog. Ik ben benieuwd of hier iemand al mee geknutseld heeft?????

Jahoor, werkt prima!
Enige wat bij jouw quote ontbreekt, is dat je eerst minimaal 3 sec moet wachten na de schakelaar op auto te hebben gezet. Daarbij moet je de beschreven handelingen binnen 2 sec uitvoeren, dan komt de bevestiging van de modulle;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jahoor, werkt prima!
Enige wat bij jouw quote ontbreekt, is dat je eerst minimaal 3 sec moet wachten na de schakelaar op auto te hebben gezet. Daarbij moet je de beschreven handelingen binnen 2 sec uitvoeren, dan komt de bevestiging van de modulle;)

Jan, bedankt heb het te snel opgegeven denk ik. En dat van die 2 seconden wist ik niet.
Als je hem instelt is dan de lichtopbrengst van dat moment het schakel moment?
 
En? Wil dit werken op de juiste manier?
Zou nice zijn om hem direct op de bestaande, en dus schijnbaar niet gebruikte sensor aan te sluiten. :)

Een tijdje niet meer op het forum geweest, druk bezig geweest met het volgende :grin:

jii1985-albums-auto-verlichting-picture2705-regensensor.jpg


Ik heb via ebay een gebruikte regensensor weten te scoren voor een paar tientjes :)
Als probeersel heb ik (en iemand die er verstand van heeft) de lichtsensor/regensensor weten te verbinden met de module!
En het werkt! Omdat ik niet direct mijn huidige kabelboom wilde verprutsen heb ik er eentje besteld van kufatec, via vagtechniek.

Wat nu? Ik wil dus de OEM lichtsensor verwerkt in de regensensor op de voorruit gaan verbinden met de module :)

Het "probeersel" ligt nu op mijn dashboard om de komende dagen te testen,
More to come :)
 
Ik heb een probleempje: ik heb de module aangesloten maar nu werkt mijn led verlichting niet meer.. Mijn ledjes gingen branden zodra ik contact maakte ( stand O )Maar nu gaan ze helemaal niet aan. Ze branden nu samen met de xenon als de lichten aan gaan. Dus op (O) en AUTO en stadslicht stand brandt er helemaal niks.. Weet iemand of ik dat via vagcom moet aanpassen?
 
Ik lees dit topic door, en ik vind het vervelend dat de polo geen lichtsensor heeft, nou ja wel heeft maar niet functioneel. Mijn GTI beschikt over fabrieksaf xenon met regensensor. Betekent dit nu dat ik wel een lichtsensor heb maar deze niet aangesloten is ? dus heb ik geen module nodig.
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
ik heb deze topic nu helemaal doorgelezen :)
leuke gadget echt gaaf dat hier oplossingen voor zijn.
alleen heb ik geen regensesor.
zou dit setje dan toch werken? of moet je auto uitgerust zijn met een regensensor?

ik hoor graag terug ga ik hem ook bestellen :)
 
Dat kastje functioneert onafhankelijk van de bcm, dus regelt ook zelf de (eigen externe) lichtsensor enzo.
Wat jij bedoelt, waarbij een oem regensensor aanwezig moet zijn, is een oem+ oplossing zoals kufatec en kunset oa aanbieden ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dat kastje functioneert onafhankelijk van de bcm, dus regelt ook zelf de (eigen externe) lichtsensor enzo.
Wat jij bedoelt, waarbij een oem regensensor aanwezig moet zijn, is een oem+ oplossing zoals kufatec en kunset oa aanbieden ;)

Ok, je hebt voor het setje wat jullie gomonteerd hebben geen regensensor verplicht in de auto.
Dus ik zou deze ook kunnen monteren op mijn auto zonder fabrieksaf regensenor?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!