Jainteressant, is het alleen een kwestie van gasveren vervangen?
Heel vervelend dat de website in het Pools is..Hey Marc, dank je wel voor het delen! Ik zat zelf te wachten tot Emerald Struts met zoiets kwam. Na jouw post heb ik het gekocht en geïnstalleerd. Het werkte direct out of the box, gewoon de struts vervangen en ik hoefde helemaal niks te doen qua programmeren! Super blij hiermee want dit maakt boodschappen doen zeker wat makkelijker!
Dan verkoop je ze toch weer.Maar toch weer naar origineel gebracht.
ja idd, engels zou ook al goed geweest zijn.Heel vervelend dat de website in het Pools is..
Ja, zijn te koop. Bij het loshalen, was het clipje eruit gegaan. Daarna weer terug gekregeb en licht beschadigd. Opzich zie je het niet eens. Maar zijn niet als nieuw.Dan verkoop je ze toch weer.
En deze paste op de Polo 6C? Als je ze verkoopt heb ik misschien wel interesse...Ja, zijn te koop. Bij het loshalen, was het clipje eruit gegaan. Daarna weer terug gekregeb en licht beschadigd. Opzich zie je het niet eens. Maar zijn niet als nieuw.
Zal wel als ik tijd heb foto's maken en advertentie.
Valt wel dicht te krijgen met één hand, gewoon een goede duwtje nodig .ja idd met 2 handen, maar valt reuze meer hoor vind ik. zeker niet super zwaar.
als ze naar België versturen zullen ze ook wel naar Nederland versturen zekerHet lijkt erop dat de Poolse eBay niet verstuurd naar Nederland of zie ik iets over het hoofd?
Ja op 6r, 6c en aw.En deze paste op de Polo 6C? Als je ze verkoopt heb ik misschien wel interesse...
Oke, mooi. Voordat ik ze aanschaf, ga jij ze verkopen?Ja op 6r, 6c en aw.
Houd er wel rekening mee dat kofferbak stuk zwaarder dicht gaat, zoals eerder aangegeven.
Ja, stuur maar een pm.Oke, mooi. Voordat ik ze aanschaf, ga jij ze verkopen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.