Robin
Voormalig Admin
4 a 5 uur is wel redelijk.
Ik denk dat ze het iets sneller kunnen, maar die uren is wat pon op geeft.
Ik denk dat ze het iets sneller kunnen, maar die uren is wat pon op geeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enig speurwerk alvorens tot aankoop over te gaan, zou hebben uitgewezen dat dit een zeer serieus probleem was bij TSI's uit die periode. En de eerste vraag zou dan ook moeten zijn of de ketting vervangen is en zo niet of dit alsnog onder garantie kan, mocht het ratel-probleem zich voordoen. Dus in die zin is er nu idd niets te klagen.
deze onderhoudsvrije riem staat volgens mij voor 200.000 km en/of 6 jaar.Wat is eigenlijk de onderhoudsinterval van een distributieriem op een 1.2 TSI 6C (MY2016)? ookal is die onderhoudsvrij
Idd. Mijn Polo heeft het ook.Heb het geluid ook bij start van koude motor. Had filmpjes gekeken van 1.2 TSI motoren en de comments daarvan gelezen.
veel mensen zeggen dat dit ratel geluid heel vaak voor komt zelfs bij nieuwe auto’s en dat dit niks ergs is als de ratel na een paar seconden weg gaat. Dit omdat de 1.2 tsi motor niet het beste in elkaar zit. Veel mensen hadden ook de ketting vervangen maar ratel bleef. De ratel zou ook “olie kunnen zijn die vast zit aan de tensioners” staat in de comments, door het rijden van korte afstanden en na rijden van een lange afstand op de snelweg zou de ratel weg zijn bij het starten van de motor of minder lang duren.
verder stelt het geluid niks voor als het maar voor een paar seconden is, zeggen monteurs. Zelfs nieuwe auto’s hebben dit met de 1.2 tsi. Dit is wat ik gelezen heb.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.