s0undvision
Lid
Hoe duur is het vervangen ongeveer van een distributie ketting normaal inclusief de uren?
Bij mijn garage zou het ongeveer 4.5-5 uur duren. totaalbedrag voor ketting, spanners en geleiders ~€500,-
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe duur is het vervangen ongeveer van een distributie ketting normaal inclusief de uren?
Ik heb exact hetzelfde probleem. De auto staat nu bij de garage. De beste man belde mij dat de ketting perfect staat en het niet beter kan.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Bij mijn garage zou het ongeveer 4.5-5 uur duren. totaalbedrag voor ketting, spanners en geleiders ~€500,-
Dit is recentelijk gedaan. Ik dacht zelf dat de ketting lam was, dit is nog nooit vervangen en er staat al 168xxx op de teller. Echter na onderzoek van de garage stond de ketting perfect op spanning stond en ik quote "kan niet beter". Hij heeft de spanner alleen vervangen en mijn probleem was verholpen.
Kosten vielen zeker mee, erg fijn dat zo'n monteur ook eerlijk is. Ik kwam voor een kettingbeurt en had al 1000 euro apart gezet. Hij had niets kunnen zeggen en het gewoon kunnen vervangen.
Bouwjaar 2010
aanpassingen aan de eprom!Een ander vraag; Hoe heb jij needle sweep aan kunnen zetten zonder MFA+? xD
aanpassingen aan de eprom!
teller moet uitelkaar!
en moeten paar waardes op een chip worden veranderd.
zie elders op het forum.
De needle sweep is gewoon via VCDS geactiveerd.
Dat heeft iichel destijds geregeld.
bij jou standard teller kan ie niet met vcds geactiveerd worden.Zonder al te off-topic te blijven, maar ik ben deze optie niet in VCDS tegengekomen. Heb je meer info?
Zonder al te off-topic te blijven, maar ik ben deze optie niet in VCDS tegengekomen. Heb je meer info?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.