@Dragonzzz; ik zal je heel eerlijk zeggen, ik merk er echt helemaal niets van! HahaEn @Marvi Jansen? Hoe is je Polo nu met de nieuwe nokkenasversteller?
@Dragonzzz; ik zal je heel eerlijk zeggen, ik merk er echt helemaal niets van! HahaEn @Marvi Jansen? Hoe is je Polo nu met de nieuwe nokkenasversteller?
ik ook niet, hoewel hij misschien iets minder geluid stationair maakt.
Nou zelfs daar merk ik erg weinig van. Als het nu maar gewoon goed is. Vandaag wel ineens het olielampje aan. Olie bijgevuld en nu weer weg. Was dus geen spookstoring.
Trouwens, zijn jullie gewoon langs de dealer gegaan voor de nieuwe nokkenasversteller? Of hebben zij contact met jullie opgezocht?
Ik had 't hier op 't forum gelezen, vlak voordat ik met de Polo op vakantie ging naar Kroatië. Dus, zoals elk logisch denkend persoon, de dealer gebeld. Wisten van niks, kon zeker geen kwaad, anders hadden ze wel contact opgenomen. 4 dagen later zat ik 1500km verderop in Kroatië.. dealer aan de telefoon, of ik z.s.m. even een afspraak wilde plannen Heb gezegd wanneer ik weer in NL was en op dag één dat ik terug was hebben ze weer gebeld om toch maar z.s.m. een afspraakje voor de werkplaats te maken...Trouwens, zijn jullie gewoon langs de dealer gegaan voor de nieuwe nokkenasversteller? Of hebben zij contact met jullie opgezocht?
Vandaag was het weer eens serieus raak .... zucht !!!!En? Hoe is het met het spook?
Ja, ben ook benieuwd wat er uit gaat komen.Das weer klote, zat laatst nog te denken dat het lang geleden was dat je ellende had.
Ben benieuwd wat de vw zegt ennuh, waar kan je je opgeven voor zo'n winterchick
Done !!!psst, misschien even de dealer naam weghalen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.