Als ik jou was zal ik gewoon bellen met PON.
dit gaat vaak een beter en sneller resultaat!
dit gaat vaak een beter en sneller resultaat!
Ik ben de weg via VW ingeslagen zoals je gezien hebt en heb ze zojuist maar weer gemaild dat de dealer überhaupt geen antwoord meer geeft.Als ik jou was zal ik gewoon bellen met PON.
dit gaat vaak een beter en sneller resultaat!
Als het goed is merk je het ook niet, dus da's juist goedNokkenasversteller is hier vervangen, merk niet echt veel verschil maar dat zal wel aan mij liggen Morgen een iets langere rit (Ams <> DH) dus misschien merk ik het dan wel
Nog eventjes geduld ....En nu weer naar JD voor je 54 extra paardjes
Kom jij ook uit Veenendaal dan?Fijn dat het opgelost is en hopen dat het ook weg blijft!
Bij auto vallei is het ook net wie je treft, heb nu altijd zelf met de werkplaats chef contact en die is wel altijd correct en netjes.
Klopt helemaal ... maar het is wel een flinke stap terug hoor.Weer top geregeld, jammerr van de spanningen die er geweest zijn, maarja het zij zo. Over de 54 extra knollen onder de kap, probeer het gewoon zo lang mogelijk vol te houden met je oem software, dan weet je zeker dat dat goed loopt.
Nee, verder is er niets gedaan, geen andere vorm van tegemoetkoming. Zou het geweest zijn dan was dat mooi maar dat was ook niet mijn doel.In ieder geval goed om te horen dat het voor jou naar tevredenheid opgelost is!
Enige wat ik mij nog afvraag: hebben ze iets gedaan om jou wat tegemoet te komen, behalve het probleem oplossen? Er zullen over en weer wat woorden gevallen zijn, maar vind dat een dealer in zo'n geval best een wat dikkere huid mag hebben dan de klant (zeker als straks gaat blijken dat het helemaal niet aan de tuning of vcds aanpassingen lag)
Er is een TPI geweest voor het multimediasysteem, maar ja ... daar hangt de halve auto aan.Maar het is nog niet duidelijk waar het precies aan gelegen heeft?
Wat een verhaal manUpdate 3
Vrijdag een fikse discussie bij de dealer gehad omwille de storing. Zoals eerder vermeld zou het volgens hun komen door het ontbreken van een zekering.
Yeah Right !!!. Je zet een auto rijdend en zonder storingen stil, doet er niets aan of mee en enkele uren later als je weer weg wil start hij nooit meer en heeft hij, zoals later blijkt, een halve Telegraaf aan storingen in z'n geheugen staan.
Er dan nog van uit gaande dat er een zekering uit is gevallen (al is dat theoretisch bijna onmogelijk gelet op hoe dicht het afdekklepje op de zekeringen zit) zou die zekering dus ergens in de auto moeten liggen. Ik vraag het hoofd werkplaats of de monteur een zekering heeft gevonden en het antwoord is nee.
De beste man in kwestie wijst mij dan ook als schuldige aan voor het ontbreken van de zekering.
Hij wil met een royaal gebaar de kosten wel beperken, kosten voor de mobiliteitsservice, het afslepen en de leenauto kan hij volgens zijn zeggen wel declareren op de mobiliteitsgarantie maar het uitlezen, storingen zoeken en vervangen van de zekering moet hij toch echt op mij gaan verhalen omdat het mijn schuld is.
Er ontstaat een wellus-nietes discussie en ik kap deze discussie dan ook maar af, hier komen we toch niet uit.
Ik vertel de man dat als hij van mening is die rekening te moeten sturen dat hij dat dan maar moet doen en dat ik hem ook onder protest zal betalen maar dat dat wel als gevolg heeft dat hij direct een klant kwijt is die geen goed woord meer over heeft voor hun en dat er ook zeker een brief richting PON gaat over de klachten en hoe ik behandeld ben.
Het gesprek wordt afgekapt en met een royaal gebaar mag m'n auto dan nog wel even gratis bij hun door de wasstraat. Mij dunkt ... dat kan uit, € 200,- voor een zekerringetje (volgens hun zeggen) en een wasbeurtje. Vlot verdiend.
Maar het verhaal gaat verder. Rijd dezelfde middag thuis weg, PDC schiet aan (struikje voor de radar dus terechte melding) maar gaat daarna nooit meer uit, niet met de X op het scherm, niet met de knop op het dashboard, niks meer. Dat K*T-ding blijft maar piepen. Auto van contact en weer op contact en PDC werkt weer zoals het hoort. Ja hoor, daar hebben we dus al weer zo'n spookstoring, grrrrr.
Aangezien ik geen tijd had ben ik niet gelijk naar de dealer gereden maar ik was woest.
De volgende dag weer met de Polo op pad en ditmaal kreeg de navigatie het op z'n heupen, tijdens het navigeren ineens melding "plaats media met geldige navigatie gegevens". Dat kaartje zit er GVD toch gewoon in?
Op de radio niets meer te doen met het ding dus stoppen langs de kant, kaartje er uit, kaartje er weer in en ja hoor, hij doet het weer.
Nog geen 15KM verderop hetzelfde gezeik nog een keer.
's avonds op de terugweg bij starten van de auto ook navigatie weer gestart (zonder dat de SD kaart er uit is geweest) en de gehele terugweg heeft de navi het normaal gedaan. Zondag echter weer hetzelfde ge-eikel met dat K*T ding. Ik dus flink pissig. Maandagmorgen de dealer gebeld maar m'n vaste verkoper was die dag niet aanwezig. Een discussie met hoofd werkplaats lijkt me kansloos na m'n eerdere ervaring met hem.
Dinsdag alsnog contact opgenomen met m'n vaste verkoper en het verhaal uitgelegd, dat ondanks dat alle storingen vrijdag gereset zijn er weer allerhande rare dingen gebeuren. Ook nog maar eens een keer aan hem duidelijk gemaakt dat ik van dat zekeringen verhaal gewoon niets geloof.
Wordt vlak daarna gebeld door het hoofd van de werkplaats en die zegt me maar weer langs te moeten komen, ze gaan er wel weer naar kijken.
Zowel aan de telefoon als eenmaal bij de dealer een flinke discussie met de beste man gevoerd dat het vertrouwen in zowel de auto als de dealer tot een dieptepunt is gedaald. Zeker omdat hij vrijdags mij gewoon als schuldige aanwees voor de storingen en me daar een gepeperde rekening voor zou presenteren.
Heb hem nogmaals uitgelegd, als de zekering er uit is gevallen moet die in de auto liggen en dat doet hij dus niet. Ook maar ff laten weten dat ik er niet van gediend ben om zomaar als schuldige aangewezen te worden. Ondanks dat ik überhaupt niet in de zekeringenkast ben geweest, hij heeft het me niet eens gevraagd, maar gewoon klakkeloos aangenomen. Zo ga je niet met je klanten om.
Hierna krabbelde de man een beetje terug en kwam met de mededeling dat de rekening van € 200,- nog ter discussie stond.
Schijnbaar kunnen die gasten alleen maar lullen en moeilijk luisteren, dus nogmaals het verhaal uitgelegd ... waar is die zekering dan?
En waarom je klant van iets beschuldigen zonder eerst te vragen of ik überhaupt in de zekeringenkast geweest ben.
Heb hem nog maar eens goed duidelijk gemaakt dat als ik wel in de zekeringenkast bezig was geweest en daarna m'n auto niet meer had willen starten ik dan zelf wel zo snugger was geweest om daar zelf te kijken. En ook al had ik dan niets gezien dan had ik het de monteur van de mobiliteitsservice wel verteld, om zijn zoektijd en mijn wachttijd te verkorten.
Eindelijk dringt het dan schijnbaar tot hem door en krijg ik de toezegging dat de rekening komt te vervallen.
Maar goed, daarmee zijn al die spookstoringen nog niet opgelost. Ik maak de man duidelijk straks met de vakantie met de auto van NL naar Azië en terug te willen en ik dan wel wil kunnen vertrouwen op m'n auto. Iets wat op dit moment zeker niet het geval is.
Auto achtergelaten daar en duidelijk gemaakt dat ik hem nu ook niet eerder weer terug wil als dat zekers te weten die spookstoringen er uit zijn.
Kan me niet schelen of dat nu een dag of 3 weken moet duren, die auto moet straks gewoon tip-top in orde zijn.
Nu dus afwachten ... zodra de dealer meer weet wordt ik gebeld.
To be continued ....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.