Deze VW heeft sjoemelsoftware’ en 'Herverkoopwaarde -40%’ staat er onder meer te lezen op zijn achterruit. “Volgens de website van Volkswagen hoor ik bij de wagens met sjoemelsoftware, waarmee ze de werkelijke uitstoot verdoezelden. Ik ben er heel boos over, want de wagen heeft veel geld gekost en nu krijg ik niet wat er mij beloofd is”, klaagt de man aan.
Ik heb dan maar beslist om mijn kwaadheid op een ludieke manier te kanaliseren. Daarom deze stickers op mijn auto. Ik rij er mee rond tot ze echt iets doen om mijn nadeel te vergoeden. De software aanpassen zal niet volstaan. Want dan rij ik nog altijd rond met een auto die minder presteert dat beloofd bij de aankoop. En het zijn vooral de particulieren die daar nadeel van ondervinden. De restwaarde bij verkoop zal lager liggen.
Veel automobilisten zullen in de komende jaren overschakelen van diesel op benzine. Daar zijn verschillende auto-experts het over eens, nu de federale regering de accijnzen op diesel vanaf november fors verhoogt.
Dieselrijders betalen tot eind 2016 twee euro meer aan accijnzen per tankbeurt van vijftig liter. Tegen eind 2018 lopen de meerkosten op tot zeven euro. De accijnzen op benzine gaan tegen 2018 dan weer met 3,9 euro per tankbeurt naar omlaag.
Het valt te verwachten dat steeds meer particulieren zullen overschakelen op benzine, zegt Joost Kaesemans, directeur van automobielfederatie Febiac.
Ik heb nog geen
Sorry gehoord van VW in ons land !!
Ik wil niet te ver vooruit lopen op de zaak maar, wat je leest straks gaat de diesel prijs omhoog en benzine omlaag waarde auto is gedaald, laat ik zeggen aan einde van de rit komt het weer bij de consument terecht..
Heb geduld je krijgt vanzelf bericht van VW.
Even op een rijtje:
fopsoftware, Sjoemel, fraude, bedrogsoftware, sjoemelmotor, roetmobiel, verkeerde software, Verdachte software, gemanipuleerde software, emissiesoftware, geheime software, nept vervuilingstest, Dieselschandaal, illegale uitrusting !
Klap op de vuurpijl !! Leonardo DiCaprio plant een film over #dieselgate !!?? nee he..
Wordt het te duur om met de auto te gaan rijden leidt dit naar alternatieve brandstoffen..