Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
http://m.hln.be/hln/m/nl/927/Auto/a...elsoftware-moeten-verplicht-naar-garage.dhtml gaat wel om België, mar in Duitsland ook verplicht.Nou vertelde een collega mij vandaag dat de VW in Duitsland verplicht worden de software aan te passen, heeft iemand dat ook gehoord?? of had ie me bij de poot
Valt best wel mee @iichel , iemand een aspirientje voor me!!
Toen ik woensdag bij de VW dealer was kreeg ik te horen dat er nog helemaal niet bekend was wat ze gaan doen en dat er op div. fora's maar wat gespeculeerd werd. (dacht gelijk dat VW misschien dan op die fora's een reactie zou kunnen neerzetten maar oke)Nou vertelde een collega mij vandaag dat de VW in Duitsland verplicht worden de software aan te passen, heeft iemand dat ook gehoord?? of had ie me bij de poot
Behalve dat de Duitse RDW heeft bepaald dat auto's met sjoemelsoftware niet meer door de APK komen, dus je eigenlijk gewoon rond een jaar hebt om 't te laten fixen, anders kun je 'm naar de sloop brengenDat moet je anders lezen, ze zijn nu verplicht om iedereen aan te schrijven.
Maar Volkswagen is niet de eigenaar over de auto, de klant kan dus alsnog zeggen: Ik kom niet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.